Sorteren

Reviews over Buti

Fantastisch.

Hilda en Ruud van Zalinge
    18-6-2017
    Een prachtige omgeving, het ligt iets buiten het stadje Buti een kleine 5 minuten lopen. De sfeer van Ill Vecchio Frantoio ademt rust uit en je wordt op een rustige en welkome manier ontvangen. Je krijgt duidelijke uitleg, een rondleiding door de olijfboomgaard, wijngaard, ook een kijkje in de oude olijfmolen, prachtig. Een aanrader waard, je komt er tot rust en geniet van de omgeving. Lucca, Pisa en Florence zijn goed te bereiken vanuit Ill Vecchio Frontoio. De eigenaren zijn erg gastvrij en laten je genieten van hun plek om een bijzondere, mooie locatie.

Heerlijk

Andrea
    20-2-2017

Buti is een klein dorpje waar heerlijke autenthieke restaurantjes hebt ! Verder kun je er een heerlijke cappuccino drinken en een echt Italiaans ijsje eten ! Verder een heerlijke bakker en pizzeria voor een afhaal pizza! Voor shoppen moet je hier niet wezen dan kun je uitwijken naar Pisa , lucca, Florence wat makkelijk aan te rijden is!

Buti in combinatie met ill Vecchio Frantoio is fantastisch !

Authentiek sfeervol dorp.

Rein. Visscher
    12-5-2015

Geen toeristische trekpleister,maar het echte authentieke Italie.

Voldoende keuze restaurants.

Authentiek Italiaanse plek!

Cesar en Floortje Lopes
    4-1-2015
    Super centrale plek in Toscane met ook in Buti zelf genoeg te doen. Er zitten meerdere echt goede restaurants waar ook mensen buiten Buti naar toe komen. Het gezellige dorpsplein met echte lokale koffietentjes en een goede ijssalon is zeer toegankelijk. Het dorp heeft vele feesten zowel in de zomer als in de winter, zoals het Pizza en Bier feest of het feest van een lokale lekkernij. Alle evenementen zijn open voor publiek. Verder is Buti een mooie uitvalsbasis voor dagtripjes naar mooie authentieke steden, wandeltochten (of op de fiets voor de wielrenners) of het strand. Bij Il Vecchio Frantoio in Buti is nog een echte oude olijvenmolen te bewonderen uit de 17e eeuw. Heel bijzonder!

Prachtige omgeving

Janneke
    3-1-2015
    Centraal gelegen voor dagje strand, cultuur, culinaire belevingen en natuur.
Buti scoort een 8,2 uit 10, op basis van 14 reviews