Reviews over Buti

Authentiek logeren in Toscane

Fam. Soetens,
    23-8-2018

We logeerden in het huisje Casa Pisa. Het huisje biedt voldoende plaats aan een gezin met 4 personen. De zonen sliepen op bedden in de salon. Door het goede weer hebben we steeds kunnen buiten eten op het terras. Er zijn muggenramen voorzien aan het huisje (wat zeker geen luxe is hier :)). Er is duidelijk oog voor detail bij de inrichting. Ook is er een mooi onderhouden tuin met een zwembad. Daar er 4 huisjes zijn op het domein is het nooit te druk aan het zwembad.

We mogen zeker ook niet de gastvrijheid vergeten van de charmante Poolse eigenaars !

Zeer goed gelegen om Lucca en Pisa te bezoeken, evenals Firenze (bij voorkeur met de trein vanuit Pontedera). Mooie natuur, en beklimming van de Monte Serra kan zowel met de fiets als te voet. Het aangename en typische dorpje Buti is makkelijk te voet te bereiken.

Molto buono!

Nick en Laura,
    22-8-2018

Unieke gelegenheid voor mensen die het echte Toscane willen ervaren!

Door de omgeving, sfeer, maar bovenal vanwege Jakub en Anna. Door hun hartelijkelijkheid hebben wij echt een top vakantie gehad! Een aanrader!

Geweldig authentiek appartement in oase van rust.

Gerard Goossens,
    14-8-2018

Heerlijke oase van rust, in een authentieke omgeving. Zeer hulpvaardige eigenaar.

Ideale uitvalsbasis voor bezoekjes aan Pisa, Florence, Siena etc....

En Buti zelf is een klein maar zeer gastvrij dorpje met heerlijke restaurants.

Heerlijk genoten op deze prachtige locatie.

Math en Ans,
    14-8-2018

Prachtige accomodatie bij gezellig dorp en heel aardige eigenaren.

Voor rustzoekers, prima plek!

Fam. Verra/van Middendorp,
    3-8-2018

Wij hadden deze accommodatie gekozen vanwege de vele positieve berichten op Zoover. Onder andere het gezamenlijk eten en koken met Hans en Lia sprak ons erg aan. De aanwezigheid van een barretje en kantine is ook altijd lekker als je een dagje bij het huisje wilt blijven. Helaas was dit niet meer mogelijk omdat deze Nederlandse eigenaren er niet meer waren. In eerste instantie waren we wel wat teleurgesteld hierover. Maar de nieuwe poolse eigenaren zijn erg lieve, behulpzame mensen die echt hun best doen je een aangenaam verblijf te bezorgen. Dus aan hun heeft het zeker niet gelegen. Conclusie de reviews van voorgaande jaren zijn grotendeels niet meer van toepassing. Maar kom je voor rust dan kun je hier prima verblijven.

Buti scoort een 8,8 uit 10, op basis van 14 reviews