Gasthof

4 reviews over Gasthof Quarantallina in het Nederlands

Mooie omgeving

Kanters
24-8-2016

Uitzicht is geweldig. Zwembad ook, heerlijk rustig. Wij vonden de gastvrijheid iets minder. Gastvrouw is de enige die Engels spreekt en zij was zelden aanwezig. Veel aanloop van vrienden van hen, zodat een komen en gaan van mensen leek. Toch een fijne vakantie gehad, omdat we onze eigen gang gaan en de omgeving echt geweldig is met siena in de buurt en kleine stadjes als San gimignano, volterra, thermen, etc. Ook Buonconvento een aangename verrassing met leuke restaurantjes

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016
Serena, Proprietario, 26-8-2016

I thank you for your review but please note as follows:

1) my little presence during that week was due to serious health' s problems of my mother

2) our agriturismo is managed by me and my husbund and I think that 1 person speaking English is sufficient. Nevertheless you didn't ask me nothing during your stay. In the morning I was everyday at Quarantallina

3) Please remember that you booked an apartment "only sleeping" through an agency. You give me 6 for services but you didn't asked me or read about our services.

4) We aren't intrusive owners and we respect the privacy of our guests, especially if we have the impression that you were not so happy to be involved. I tried..offering you an homemade plum jam !

4) we live in Quarantallina, this is our house and we welcome our friends or parents as in all houses in the world.

5) It's very disappointed to see guests that leave with a smile, telling that the stay was nice and then reading something else.

Grazie

Serena

Geweldige plek

mail_132
26-7-2012

Wij hebben in juli 2012 2 weken in het appartement Appelose gezeten. De boerderij ligt op een geweldige locatie met een prachtig uitzicht. Serena en Mario Nardi zijn heel erg gastvrij en doen alles om het je naar de zin te maken. Ons appartement was brandschoon toen we aankwamen en de bedden netjes opgemaakt. De inrichting is authentiek en zeer sfeervol. Ons appartement was aan de ruime kant en ruimschoots voorzien van servies en keukengerei. Het zwembad is lekker ruim en heeft comfortabele ligbedden en strandstoelen. Onze dochter heeft zich prima vermaakt zeker vanwege de nabij gelegen boerderij met paarden, varkens, ezels, konijnen en veel meer.

Wij gaan er zeker een keer naar terug

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

rustige plek met prachtig uitzicht

V. Schoonjans
9-2-2011

prachtige plek, vooral het uitzicht is fantastisch (Montalcino en Monte Amiata). Lekkere pizzeria in de omgeving (Bibbiano).

Goed onthaal, de gastvrouw spreekt goed engels, duits,... proper appartement, het enige minpunt is dat ons appartement niet beschikte over een privéterras.

Hebben er een zalige tijd doorgebracht en raden deze agriturismo zeker aan bij vrienden.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

2008

Geweldige omgeving

Annelies van Tongeren
20-10-2008

Wij(gezin met 2 kleine kinderen) waren in juli 2007 met opa (mindervalide) en oma in de villa Quarter (vrijstaand bij het zwembad met 3 slp.kmr en 3 badkmr waarvan 1 geschikt voor mindervaliden). Het is vrij afgelegen (ca. 5 km via zandweg vanaf Buonconvento). Minder geschikt voor gezinnen met kinderen vanaf ca. 9 jaar, omdat er naast het zwembad geen activiteiten zijn.De eigenaren waren heel behulpzaam bij het vinden van een tandarts.De locatie is zeer geschikt voor mensen die houden van wandelen of mountainbiken. Het uitzicht is echt fantastisch. Zeker een aanrader! Ik heb wel begrepen, dat de andere appartementen qua interieur verouderd zijn.

Gereisd familie in oktober 2008

Vacanceselect

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Quarantallina in Buonconvento, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Quarantallina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.