Landhuis Casa Vancanza San Carlo

Tonen op kaart

7 reviews over Landhuis Casa Vancanza San Carlo

• 10Cisca26-08-2008

Perfecte locatie in Toscane

Een mooi huis boven op de berg. De appartementen waren schoon en ruim. Op de ligbedden genietend van het uitzicht of hangend over de rand van het zwembad. Top!

Gereisd met familie in juli 2008

• 8Eddy Kleingeld23-08-2008

Mooi huis boven op berg met fantastisch uitzicht

Deze zomer een week in dit huis vertoeft. Kan mij aansluiten bij de andere recenties; een super mooi huis op een fantastische locatie. Lekker veel ruimte, midden in de natuur en een mooi zwembad. De eigenaar Francesco is een erg aardige vent. Toch een paar minpuntjes; weinig voorzieningen voor kinderen (schommel, glijbaan o.i.d.), mocht je dat belangrijk vinden. Het was deze zomer erg lang warm (35 graden en meer) en het huis was niet meer koel. Kortom; een aanrader!!!

Gereisd met familie in augustus 2008

• 8G. van Leeuwen22-05-2008

Na een bochtig zandpand van zo'n 3,5 km wordt je aangenaam verrast door een prachtig groot huis, bovenop een berg: San Carlo. De appartementen zijn mooi, groot, netjes, compleet en koel. Ons appartement (Montalcino) had 2 slaapkamers, 2 badkamers en een grote woonkamer/keuken en buiten een terras met overkapping. Aan alle kanten heb je fantastisch uitzicht en het windje is (met name in de zomer) prettig. Verder is er op het terrein een klein (onverwarmd) zwembad met grasveld. Ook de oude boom mag beklommen worden. Francesco, de Italiaanse eigenaar, spreekt goed Engels en is bijzonder gastvrij. Leuke restaurantjes in Buonconvento zelf (Poggilio en Pancenna) en ook uitstapjes naar Volterra, San Gimignano en zeker Siena zijn de moeite waard. Enfin, zoek je rust, mooie natuur en gastvrijheid, dan ben je hier aan het goede adres!

Gereisd met familie in mei 2008

• 10W. Senden14-01-2008

Al 2 keer hier geweest. Schitternde locatie, de mooiste van heel Toscane Vinden wij), bovenop de heuvel 360 graden uitzicht! Zeer schoon verblijf, zowel in apartementen geweest als in het vrijstaande huis met 2 slaapkamers, 2 aparte badkamers en grote luxe complete keuken. Buiten een jacouzie en groot zwembad dat nu verwarmd is. Mooie wanderroutes te maken vanaf het verblijf.Ligt wel erg geïsoleerd en voro boodschappen is een auto noodzakelijk. bereikbaar via een onverharde bochtige weg (3 km).

Gereisd met partner in januari 2008

• 9Gerlinde21-08-2007

Super vakantie...echt onspannen. Heerlijk appartement, lekker zwembad en van alles te beleven in de omgeving. Echt een aanrader!

Gereisd met partner in augustus 2007

• 10Marlous11-07-2007

Geweldige ervaring, we zijn al 2 keer geweest en willen graag weer naar Francesco. Dit is dé plek om echt tot rust te komen.

Gereisd in juli 2007

• 9Paul Rigter14-06-2006

Een geweldige accomodatie, vrij staand op een heuvel (hoogste punt) met een magnifiek uitzicht. Schone kamers met een ieder eigen douche en toilet. Goed zwembad met ligstoelen op het zuiden. In de verte zie je Montalcino. Mooi voor wandelingen, fietstochten en om Toscane te ontdekken. Uitermate vriendeijke beheerder (Francesso). Op het pad naar de accomodatie toe reen, stekelvarkens en hazen gezien. Kortom uitmuntend en hier kom ik zeker terug.

Gereisd in juni 2006

0 tips over Landhuis Casa Vancanza San Carlo