Appartement Agritursmo San Lorenzo

• 9.2Ruimte

Appartement info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer appartement infoTonen op kaart

7 Reviews over Agritursmo San Lorenzo

• 10Rens van Loon16-06-2019

Verrassende locatie vóór verkenning van Toscane!

Een verrassende locatie als uitvalsbasis voor de verkenning van Toscane en daarbij een zeer klantgericht ingestelde eigenares. Bij zien van míjn beperkte mobiliteit bood ze ons spontaan een appartement op de begane grond aan. Hadden wel het geluk dat die mogelijkheid voor handen was. Bij speciale wensen zeer de moeite waard om direct contact met haar op te nemen. Doe dit wel tijdig. Haar gegevens vind je op hun website

• 9T. Dirrix26-09-2014

Tweede thuis

Wij zijn dit jaar inmiddels voor de 5e keer geweest! Heerlijk iedere dag ontbeten bij Matilde, de eigenaresse. Verse eieren van de kippen, zelf gemaakte rauwe ham en Toscaanse salami enz. De cappuccino is overheerlijk! Het uitzicht is fantastisch... Heerlijk rustig plekje op een van de mooiste heuvels van Toscane! Bedden liggen heerlijk! Appartementen zijn mooi en praktisch ingericht. Supermarkt binnen kleine 10 minuten rijden. Extra handdoeken/bedlinnenwissel is altijd mogelijk. Wifi rondom het gebouw is aanwezig.

• 9keerstok kris24-08-2013

Fantastisch!

Heel fijne vakantie achter de rug! Mooie domein met perfect uitzicht aangezien deze op een berg ligt.Het is er zeer rustig ook al zijn er rond de 12 huisjes.Erg verzorgd en deftig zwembad met ligstoelen en parasols.We hebben ook elke dag ontbijt genomen voor maar 5€ wat belachelijk weinig is.De gastvrouw Mathildé kent behoorlijk wat engels en doet alles en meer wat je nodig hebt.We waren pas terug thuis en kregen al een mail of we goed aangekomen waren.Er zijn ook dieren op een kleine boerderijtje wat verderop wat leuk is voor de kinderen.Je hebt wel een wagen nodig om je te verplaatsen aangezien alles wat uiteen ligt.Een echte aanrader! Ook met kinderen.

• 9A. Reumkens22-06-2013

Dit is thuis komen

We zijn hier inmiddels 4 keer geweest! Prachtige omgeving, nette appartementen! Mooi priveterras. Eigenaresse doet werkelijk alles om het je naar je zin te maken! Heerlijk zwembad. Heerlijke wijn en olijfolie! Ook is het ontbijt een echte aanrader. Op het complex zijn twee stenen BBQ's aanwezig. In de omgeving is heel veel te zien en te doen. In 20 minuten tijd ben je in Siena. Voor ons is dit thuis komen. De rust en ambiance zoals je die hier vindt, zijn op weinig plekken in Italie terug te vinden! Wij gaan volgend jaar zeker weer!

• 9Fam.Schoorl22-04-2011

Geweldige accomodatie !

San Lorenzo ligt op een geweldig mooie plek in Toscane. Geweldig uitzicht!! Wij kwamen door file leed pas om 22 uur aan en er werd gewoon nog een maaltijd voor ons klaargemaakt... We waren met zijn drietjes ( onze zoon is 10).Hebben tot nu nog goed contact met de eigenaresse. Ze is ontzettend behulpzaam en als we vragen hadden hielp ze ons . In tegenstelling tot andere beoordelingen hebben wij zeer goed gegeten in het restaurantje dat op het complex staat!! En meer dan voldoende... Appartement was zeer ruim, schoon en fris.Prima service! Onze zoon heeft zich absoluut niet verveelt, heerlijk zwembad, tafeltennistafels en de dieren beneden( paard, ezel, zwijntjes,kalkoen,pauw, kippen...) EEN AANRADER DUS voor diegene die van rust houd en niet van rumoerige campings! Wij gaan dit jaar wer heerlijk genieten van de rust op San Lorenzo.....

• 8marjo van merrienboer02-09-2010

Een schitterende locatie. Wij hadden uitzicht over heel Toscane. Wanneer je terug kwam van een drukke dag (bijv. bezichtiging van Florence of Sienna) was het heerlijk om voor je appartement te zitten en in alle rust na te praten en een wijntje te drinken. Ook onze honden waren welkom en hebben volop geflirt met de honden van de eigenaresse. Een eigenaresse die heel erg vriendelijk was, 's morgens een kopje cappucino in het restaurant hoefde niet afgerekend te worden. Een minpuntje is het restaurantje wat er bij was. We hebben er een keer gegeten maar vonden de prijs/kwaliteit verhouding onvoldoendeMaar eten koken in het appartement ging prima. Het appartement was goed schoon gemaakt en authentiek ingericht. We komen zeker hier een keer terug!

• 8L. Haenen02-08-2009

Rustige accomodatie in mooie omgeving.

San Lorenzo ligt achter een heuvelrug in een rustige omgeving. Wanneer je van rust houdt is dit een prima accomodatie. De appartementen zijn zeer schoon en groot, het enige kleine nadeel is de onverharde weg naar San Lorenzo, deze is 3 km lang en bestaat uit kiezelstenen. Verder is dit een prima accomodatie en de eigenares heeft veel voor haar gasten over. Wanneer je iets vraagt wordt het voor je geregeld.

Appartement Agritursmo San Lorenzo info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Meals

Veilig betalen met