Tijdelijk €25 aanbetaling

Vakantiehuis info

4 Reviews over Case Campitello

• 8Sabina01-04-2011

Wat een verademing!

Wat hebben we een heerlijk weekje gehad op Casa Campitello! We waren wel even geschrokken over een eerder bericht, maar onze ervaring is alleen maar positief! De ligging is geweldig, wat een lieve mensen en wat een fantastische vakantie. Volgend jaar zeker terug!

• 8Fabrini11-04-2010

Mooie omgeving , fantastische plek. Leuke appartementen.

• 6ibcl08-09-2009

niet voor herhaling vatbaar wat ons betreft

zeer hartelijke ontvangst met wijn, water en olijolie door de eigenaresse. de eigenaren wonen op hetzelfde terrein met de hele familie (opa, oma, ouders, tante en kinderen). alleen nederlandse gasten in de periode dat wij er waren. zwembad wordt gebruikt door eigenaren en gasten. wat ons betreft erg klein. wel voldoende ligstoelen. vrijstaand huisje was op eerste gezicht netjes. na een dag veel gruis op de vloer doordat de muren in het huisje 'werken'. enorm veel last van muggen en spinnen door alle kieren en gaten. 's nachts sliepen we om die reden slecht. spinnen kropen 's nacht over ons heen. eigenaren komen overdag in het huisje als je niet aanwezig bent (of ze denken dat je er niet bent!), zonder aankondiging. wij gaan niet terug naar dit huisje vanwege het ongedierte, de weinige privacy, het kleine zwembad en alleen maar nederlandse gasten (wij vinden het leuk om tussen de italianen te zitten, maar dat is persoonlijk).

• 9Faber30-11-2008

Fantastiche plek

Het lijkt wel een paradijs hier. Fantastiche plek, fijne mensen. Prachtige omgeving, nette appartementen op een fantastiche plek in Toscane.

Vakantiehuis Case Campitello info

• Adresgegevens