ItaliëToscaneBucineAppartementen BucineAppartement Agriturismo Le Mura

• 8.4Inrichting
  • 8.6Ruimte

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement infoTonen op kaart

10 Reviews over Agriturismo Le Mura

• 10Linda01-04-2013

Top locatie

Heerlijk rustig gelegen top locatie tussen de wijn en olijf gaarden mooi zwembad erbij de eigenaressen zijn heel vriendelijk op zondag wordt er voor alle gasten gekookt het eten en de wijn zijn heerlijk

• 9Chantal Vandenbossche02-07-2012

Mooi gelegen tussen de wijnvelden

We logeerden in juni 2 weken in Le Mura in Bucine. We waren zeer tevreden. Le Mura ligt in een prachtige omgeving en is een goede uitvalsbasis om Toscane te bezoeken. Je hebt ook privacy want de huisjes zijn gescheiden met een brede en hoge haag. Het uitzicht aan het zwembad is schitterend ! De woensdagavond kan je inschrijven voor een groepsdiner waarbij je de wijn van Le Mura kan proeven, dat is beslist een aanrader. De eigenares is zeer discreet maar vriendelijk. Enig minpuntje, maar daar kan niet veel aan verholpen worden... dat zijn de tientallen steekgrage muggen ! We smeerden ons goed in maar konden niet vermijden dat we beten hadden. Ik moet er wel bij zeggen dat we 2 weken een hittegolf hadden tussen 35 en 40 graden. Dan zijn er natuurlijk nog meer insekten dan bij gewone temperaturen. Vermits je tussen het groen verblijft ook veel bijen en rare soorten wespen. Een zeer goede bescherming tegen insekten is dus niet overbodig !!

• 9L. van Driessche06-07-2011

Fantastisch gastvrij verbijf

Met 2 personen verbleven wij 2 weken in appartement Viole. Dit is ideaal voor 2 personen. De grotere huizen zijn ook erg mooi en hebben een eigen tuin. Eigenaressen Sara en Anna zijn super gastvrij en de lokatie is erg mooi. De italiaanse avonden die ze organiseren zijn echt top en heel gezellig. Het zwembad en de ligbedden zijn goed verzorgd en na een week ontvang je ook een compleet nieuw linnen pakket. Enig nadeel wat ik kan bedenken is de muggen, maar met een goede spray heb je ook daar weinig last van. Vanuit dit verblijf kun je makkelijk steden bezoeken als Arezzo, Siena en Florence (met de trein). Een auto is wel een must, dichtstbijzijnde stadje op 3km.

• 8Andre van Peet19-06-2011

Rust en ruimte

Wij verbleven hier met 4 personen 1 week. Ons appartement genaamd "Arco" wat iets hoger ligt dan de aaneengeschakelde apartementen aan het begin van het terrein. Ruim, netjes ingericht, prive tuin met (gebroken) uitzicht op de vallei, aan de andere zijde 2 grote halfronde openslaande deuren, goede bedden. Op dinsdag werd ons en de andere gasten een Toscaans diner aangeboden in de mooie ontvangstruimte, tezamen met de gastfamilie, dit alles was gratis!!. Ook kreeg iedereen op vrijdag de kans om hun eigengemaakte wijn te proeven en eventueel te kopen. Ongemakken worden snel verholpen. Onze geiser was stuk en binnnen een half uur stond de "boerin" op de stoep om de schade te verhelpen. Dit lukte niet maar de volgende ochtend stond de reperateur op de stoep. Minpunt is de gratis aangeboden fietsen, slechte kwaliteit en allemaal met lekke/lege banden. Er was geen pomp of een bandenplaksetje beschikbaar. Geen mug/steekvlieg gezien maar dat komt misschien omdat we er vroeg in het jaar waren.

• 9els07-08-2010

super vakantie

Wij verbleven met ons gezin een week in Le Mura, het was er super. De eigenaars doen er alles aan om je vakantie te laten slagen. Het domein is zeer verzorgd en de huisjes zijn perfect ingericht. Het is de ideale uitvalsbasis om Siena, Firenze, Voltera enz te bezoeken. En echte aanrader.

• 9Alexander & Evelyn01-10-2009

Paradijs in een dorpje

Als je een rustige vakantie wil dan is dit toch wel the place to be. Wij zijn met zn 2en voor 2weken gebleven. Een mooi klein dorpje met de grotere steden eromheen. Arrezzo,Siena,Florance.Dan is het wel ideaal als je met de auto gaat. De Eigenaren zijn erg behulpzaam en vriendelijk! Op zondag geven ze voor allle gasten een hele maaltijd. Erg lekker trouwens!! Als je heel erg veel last van steekvliegen/muggen heb dan is het af te raden om in juli en aug er naartoe te gaan . Was bij ons wel een groot probleem. Andere maanden schijnt het prima te doen te zijn.. Mooi groot zwembad met erg leuke huisjes! Wat je op de foto's ziet,zo is het niet hoor.In het echt is het nog veel mooier! Kortom:dit is een absolute aanrader voor iedereen die een rustige vakantie wil.Wel is het handig om een auto te hebben zodat je de omgeving kan zien en naar de grotere steden kan gaan voor de mooie dingen die er zijn!

Wij hebben een toptijd gehad en willen er ooit nog wel eens naartoe! Gr Alex& evelyn

• 8Bastiaan14-03-2009

Paradijs

Wij zaten met z'n 2-en in app. Archi. Deze hebben we gekozen omdat dit de enige is met een privé tuin aan de zijkant van het huis. Perfect appartement. Het tuinmeubilair is niet zo comfortabel en bij het zwembad zitten veel prikvliegen. Verder als prima.

• 8H van der Kooij14-10-2008

een goed vakantie verblijf

wij kunnen ons geheel aansluiten bij de beoordeling van aug.2007. min puntje : de steekvliegen die er in aug. in de hele regio zijn, maar dan kan de leiding niets aan doen.

• 9G.T.28-08-2007

Le Mura ligt heerlijk rustig; voor alle uitstapjes heb je de auto nodig vanwege de ligging. De eigenaar (en familie) is heel aardig en behulpzaam. De appartementen (en eigenlijk het hele 'parkje') zijn goed onderhouden en worden perfect verzorgd; het is echt zo zoals je op de foto's ziet. Wel heb je maar een klein eigen tuintje voor het huisje en zit je dan dicht bij je buren, maar je kunt net zo makkelijk heerlijk rustig een boek gaan lezen bij het zwembad. Wij hebben er een hele fijne vakantieweek gehad!

• 10Jolanda de Bruin19-08-2007

Wij hebben hier een super vakantie gehad mede omdat wij op dat moment de enige gasten waren en wij dus het landgoed én zwembad voor onszelf hadden!! een ongekende luxe! waar we dan ook van hebben genoten. maar een perfecte plek mits je van rust en stilte houdt!!

Appartement Agriturismo Le Mura info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij