Vakantiehuis Palazzo Vecchio

Met jonge kinderen

Geweldige plek!

Nas
12-8-2009

Super huis! Ontzettend veel ruimte, veel rust en bijzonder vriendelijke en gastvrije verhuurder en familie! Kamers en dergelijke zijn simpelweg groot en goed ingericht. Badkamers en keuken zijn zelden zo schoon aangetroffen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Palazzo Vecchio in Borgo San Lorenzo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Palazzo Vecchio zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.