ItaliëToscaneBorgo San LorenzoAppartementen Borgo San LorenzoAppartement Monsignor della Casa Country Resort

Appartement Monsignor della Casa Country Resort

ItaliëToscaneBorgo San Lorenzo

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Monsignor della Casa Country Resort voor je op een rij gezet:

8.6FantastischScore uit 28 reviews
+10/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.6FantastischScore uit 28 reviews
  • 7.8Inrichting
  • 8.6Ruimte

Appartement info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer appartement infoTonen op kaart

31 Reviews over Monsignor della Casa Country Resort

• 8Loes22-08-2016

Geweldig

Samen met mijn volwassen dochter als verrassing voor mijn verjaardag een lang weekend geweest in één van de mooie hotelkamers. Mooi, rustig complex. Fijn dat er ook een quite pool is. Vriendelijke bediening, heerlijk ontbijt en diner op de gezellige binnenplaats.

• 6De Waal05-08-2013

Prijs/kwaliteit verhouding matig

Ik ben er in aug. geweest met 2 jonge volwassenen. Het is een duur park met heel veel Nederlanders. De huizen hebben weinig privacy. Prijs kwaliteit verhouding klopte niet. Voor alles moet je extra betalen, denk aan gebruik keuken. Het personeel is wel aardig. Internet is goed. De ligging is goed voor uitstapjes naar verschillende steden. Veel insecten in het park.

• 8Swarte14-07-2013

Prima

Prima, resort is ok, mensen aardig, het weer geweldig, Florence dichtbij, de rest van Toscane toch wel wat ver. Eigenaren van het resort hebben ook andere bezigheid: hoedenmakerij. Interessant.

• 9Hendrik29-08-2012

Heerlijke stek

Monsignor is een prachtig plek met een uitstekende balans tussen verblijf, restaurant, twee zwembaden voor rustzoekers en gezinnen. Gezellig aan het einde van de dag met elkaar aan de wijn. Wij voelen ons hier ook dit jaar weer op ons gemak en genieten. De relatieve kleinschaligheid i.c.m. de sfeer van het geheel, maakt het voor ons dat we ook volgend jaar zeer waarschijnlijk terugkeren.

• 0janine20-06-2012

Fantastisch!

Het is sinds wij naar Italie gaan, een van de beste resorts! Mooi gelegen! Heel rustig( wij waren er in juni(In Julie zullen er meer kinderen zijn! Super,maar dan ook Super vriendelijk personeel! Van de Baas en Zijn Vrouw, Valerie,receptie,Simone en Partner bij het diner met Super Toscaanse Gerechten!De Tuinmannen tot schoonmaaksters altijd vriendelijk! EN Perfect Engels spreken! Kortom Super Vakantie!

• 0Gonny05-10-2011

Geweldig mooie plek, dicht bij Florence.

Monsignor della Casa is een heerlijke vakntiebestemming. Wij waren hier nu voor de 3de keer en alle keren in een ander huis. Ditt was de mooiste met privé zwembad en ook het restaurant is 1ste klas. Veel gerechten uit de streek en kruiden uit de tuin van het resort. Ik beveel een ieder een verblijf hier van harte aan.

• 9Nanno en Marguerite14-08-2011

Prachtige plek, de sfeer van de website klopt!

Schitterend aangelegd resort. We zijn 2 weken in de paasvakantie geweest. 1 week matig week, 1 week mooi weer. De italianen lopen nog in bodywarmers maar de nederlandse kinderen liggen al in het prachtige buitenbad. Door wisselend weer prima vakantie voor stedenbezoek. De service en gastvrijheid is fantastisch. Voor ons wat het de eerste vakantie maar het personeel kent de familie's die vaker komen vaak goed. Zeer behulpzaam, zeer vriendelijk. In het voorjaar is de omgeving leuk om met kinderen te wandelen. Ook mauntainbikes gratis te gebruiken van resort. Doordat de gasten niet teveel handoeken ed buiten hangen ziet het resort er prachtig uit, net zoals op de foto's van de website. De huisjes zijn ook prima. Zwembaden zijn fraai, wel goed opletten met kleintjes, er staan geen hekken omheen.

• 10Familie Steijn17-07-2011

Heerlijk resort!

We komen hier al jaren in de zomervakantie. Prachtig gelegen in Toscaans landschap met authentieke sfeer op het resort. Kleinschalig met prima service en erg vriendelijk en gastvrij personeel. Het restaurant op het resort is ideaal, heerlijk eten en goede wijnen. Onze drie kinderen tussen 9 en 4 jaar hebben zich uitstekend vermaakt. Kindvriendelijkheid is erg groot. Ideale plek voor ouders die houden van luxe en rust en die dat willen combineren met een kindvriendelijke bestemming. Echt een aanrader!

• 10A. van der Corput26-06-2011

geweldig!

ontzettend relaxed, geweldige omgeving, heerlijk eten, erg kindvriendelijk, gezellig appartement, mooie plek, goede schoonheidsbehandelingen, vriendelijk personeel. volgend jaar gaan we zeker terug!

• 9Fam.13-05-2011

Geweldige plek!

Zijn de meivakantie 2011 hier één week met hele gezin geweest in een prachtig huisje met privézwembad. Dit laatste heb je niet nodig want er zijn nog twee grote andere zwembaden op het kleinschalige complex. Verder tennisbaan en fitness/welnesscentrum aanwezig. Ook een heerlijk restaurant voor ontbijt en avondeten. In het dichtbij gelegen dorp Borgo San Lorenzo gaat ieder half uur een trein naar Florence en de omgeving is ook heel erg mooi. Service is super, ze willen je daar met alles helpen. Spreken uitstekend alle talen. Als je iets negatiefs zou moeten noemen is het de prijs. Zeer gastvrij, op en top kwaliteit maar daar betaal je dan ook voor.

Appartement Monsignor della Casa Country Resort info

• VerzorgingLogies