Hotel Collefertile

• 6Waardering

0Tonen op kaart

2 Reviews over Collefertile

• 8Weksel21-07-2010

Moeilijk bereikbaar, eten prima!

Het hotel is moeilijk te vinden en alleen bereikbaar via een lang, smal en steil bergpad. Laat je fietsen daarom maar thuis en ga lekker wandelen. Eten is goed en niet duur. Voor € 29,95 krijg je vier gangen keuzemenu (alleen streekgerechten), inclusief karaf wijn, water en lekker drankje uit de goed gevulde drankkast na. Voor klein bedrag meer is alles in overleg mogelijk; zo kregen wij voor 10 euro extra een werkelijk fantastische Toscaanse biefstuk van bijna een kilo. Fles Brunello di Montalcino was wel wat duurder, maar smaakte hier fantastich bij. Ontbijt is eenvoudig, maar voldoende.

• 4Wouter05-09-2007

Dit hotel ligt op 750m hoogte. Het is een klim van 6km waarvan de laatste 3km over een onverharde weg vol met putten en grof gesteente. Je mag rekenen dat deze klim/afdaling toch ongeveer 20minuten duurt en wij hebben er een platte band aan overgehouden. De ontvangst is niet zo hartelijk en de kamers/badkamer worden niet zo goed gepoetst. Het ontbijt is erbarmelijk en bestaat enkel uit getoast oud brood. Het avondeten is wel goed. Kortom: dit hotel is voor avonturiers.

Hotel Collefertile info

Veilig betalen met