Vakantiehuis Borgo Giusto

Meer vakantiehuis info

10 reviews over Vakantiehuis Borgo Giusto

• 7Lia21-06-2016

Als je van rust houdt!

Een dorpje op een berg,van de oude huisjes hebben ze appartementen gemaakt. Een mooi groot zwembad. Ontbijt was goed s'morgens en s'avonds dineren in het restaurant,wat wij 5 avonden hebben gedaan was ook uitstekend. Daar was ook wel een reden voor,je moet de berg af en het is niet zo prettig om in het donker weer terug te gaan. Van hieruit hebben we noord Toscane verkent. Florence en Siena liggen niet in de buurt. Maar Lucca is maar 20 km. Ook een dagje Collodi-pescia-Pistoia is de moeite waard.Ook de kust is maar 50 km.De route naar Borgo Giusto moet je wel weten,richting Borgo a Mozzano,de afslag Valdottavo nemen. Je rijdt gewoon rechtdoor totdat je het bord Borgo Giusto ziet en inderdaad de laatste 500 meter grintpad moet je niemand tegenkomen. Het is ons gelukt! Toch vonden wij midden Toscane mooier!

Gereisd met partner in juni 2016

• 7Conny03-10-2011

voor deze prijs hadden we meer verwacht

Deze Borgo ligt op een berg, en daarna weer via een bergweggetje naar beneden. (staat niet op de tomtom) Het huisje waar wij zaten, 2e op het park was klein en de keuken(tje) was aan vernieuwing toe. Er is een oven aanwezig en een paar pannen. Keuken gerei is schaars. Geen waterkoker of fluitketel, geen koffiezetapparaat, geen magnetron. Wel een oven en een 4 pits gasfornuis. Wij vonden het appartement redelijk schoon, niet onder bed kijken. Maar er zater in september veel insecten. Eerste dag hadden we een schorpioen in de keuken, daarna een soort van Duizend poot en de 3e dagen van de 4 dagen die we er verbleven een grote spin. Dus we vonden het niet erg prettig. Geen airco, het was er erg warm. Badkamer is oke, en netjes. Prijs/kwaliteit: veel te duur voor wat je krijgt. We hebben in Montepulciano ook in zo'n Borgo gezeten en deze was veel goedkoper en veeeeeeeeeeeel luxer en mooier en meer ruimte. Er was een Leuk zwembad, verder niets!!! restaurant was gewoontjes

Gereisd met partner in september 2011

• 8toscane leifhebbers09-08-2011

het echte toscane

Het huisje was ruim en schoon, hoewel er wat stofvlokken onder het bed verschenen. Er is geen koffiezetapp, maar bij het restaurant hebben ze de lekkerste koffie. Het ontbijt kost 10 euro p.p. Dat hebben we 4x gedaan, de rest van de week broodjes in het dorp gekocht. Je kunt niet zonder auto, want voor alles moet je het park af en dan moet je eerst het bos door naar het volgende dorpje. het park is prachtig gelegen en omdat het zo klein is ken je iedereen. Er is geen tennisbaan hoewel dat in de folder stond en ook de wekelijkse italiaanse avond die ons beloofd werd in de folder was er niet. Wij hadden geboekt met terrasje, maar ze wilden ons in een huisje zetten zonder terras. Na wat strubbelingen kregen we ons geboekte huisje met terras, wat smorgens tijdens ontbijt heerlijk was. Bediening was aardig. Al met al een prima plek om te vertoeven. Je moet wel wat omdernemen om vanalles te zien want het park zelf heeft geen animatie.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

• 8Ev08-08-2011

Mooie plek!

Een ontzettende mooie plek, als uitvalsbasis om Toscane te bezoeken. Appartementen zijn goed onderhouden evenals zwembad. Zoals eerdere beoordeling aangeeft is er inderdaad leiding aanwezig.

Houd er wel rekening mee dat niet ieder huisje/appartement beschikt over een terras/balkon. Dit geldt niet voor alle accomodaties, maar indien je gaat, laat je wel daarover informeren vooraf. Verder zeker de moeite waard om te bezoeken!

Gereisd met partner in juli 2011

• 8Ev08-08-2011

Mooie plek!

In juli van dit jaar in Borgo Giusto geweest. Op het moment dat je dit appartement boekt, weet je dat het afgelegen ligt. Daar krijg je echter een ontzettend mooie locatie en uitzicht voor terug! Daarnaast is het een prima uitvalsbasis om bijv. Lucca of Pisa te gaan bezoeken.

Ons appartement was erg netjes en schoon, wat ook geldt voor bijv. het zwembad. Restaurant is prima om een paar keer te gaan eten.

In tegenstelling tot berichten van een aantal jaar geleden op deze site, nu wel leiding aanwezig op het park en alles wordt prima onderhouden! Als je Toscane wil bezoeken dan een prima optie om dit vanuit Borgo Giusto te doen. Houd er wel rekening mee dat er inderdaad appartementen zijn, die geen balkon of terras hebben, probeer wel vooraf een appartement te bespreken die daar wel over beschikt.

Gereisd met partner in juli 2011

• 8Hans10-08-2009

Unique locatie

Unique locatie en een goede uitvalsbasis voor Lucca, Florence, omliggende berggebied, etc. Er was nu weer wel leiding/ toezicht (vriendelijk). Prima menu in restaurant (4 gangen en Toscaans). Ober sprak goed Engels. Enige nadeel is onverharde toegangsweg (+/- 500 meter). Je kunt elkaar nl op een deel niet passeren. Dus achteruit, etc. Geen broodjesservice, wel ontbijt in restaurant mogelijk. Supermarkten op ongeveer 10 km. In dorpje Valdottavo een paar kleine voorzieningen/restaurant.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2009

• 7F. Bolsenbroek14-04-2008

Zeer fraai en rustig.Niets voor pubers.Wordt de laatste 2 jaar niet meer geleid.Slechts 4 meiden van ca. 22 jr.Park was nog niet af.(Speel)tuin is een bende,tennisbaan onbr.baar.Winkeltje heeft nix. 1,5 km verderop echter prima italiaantje (pak het eerste winkeltje links als je van boven komt!).Dames op het park kunnen heel erg onbeschoft en gastonvr. zijn(in ons geval) en daarover kun je bij geen management terecht.Huisjes voor deze prijskl.(1100 + /week)te sober ingericht.Geen afwasmach.,gammel klein kk-tje,tafel met 4 stoelen in 5P appt. + 2 z.bankje,geen LAN/WAN, half ingerichte oven.Beetje viezig. Let op!Veel huisjes geen eigen terrasje(Adele bv).Da's heel onhandig!Niet geschikt by slecht ter been!De locatie is top,jammer dat het niet (meer)wordt geleid. Was tot 2007 wel het geval.Toen was de eigenaar altijd aanwezig. Lijkt nu gepensioneerd.Voor ons niet weer....

Gereisd met familie in april 2008

• 9G. Dekker01-08-2006

Borgo Giusto straalt de charme van Toscane uit. Tegen een heuvel aangebouwd, dus wel veel trappen en aflopende paden. Mooi uitzicht! Appartementen zijn mooi ingericht en compleet op het koffiezetapparaat na! Restaurant heeft een smakelijk dagmenu tegen een goede prijs. Rond het zwembad met apart kinderbad staan ligstoelen en parasols. Verkoop van ijs, fris en koffie bij het zwembad. Medewerkers zeer vriendelijk. Af en toe wat taalproblemen. Kleinschalig park, lekker rustig, dichtbij Lucca, Pisa en Florence.

Gereisd in augustus 2006

• 8C. Meuwissen21-12-2004

Borgo Giusto is gewoon fantastisch! Het is er rustig, de mensen zijn vriendelijk. Je ben zo in Lucca of andere dorpjes. Wandelen in de omgeving is geen enkel probleem. Je kijkt uit op een dal, 's-avonds hoor de dieren van het bos! De tafels aan het zwembad, worden 's-avonds gedekt voor het diner. Wij hebben een paar keer gebruik gemaakt van het diner, een 4-gangen diner elke avond is teveel. Je kan beter naar Lucca gaan voor de gezelligheid en je kan kiezen wat je wilt, want het menu staat vast! Echter er is één nadeel, men spreekt zeer slecht engels, frans en nog niet eens duits. Ze doen hun best om je te helpen, dat is zeker. Maar bij calamiteiten kan ik me voorstellen, dat er problemen onstaan ! Maar verder is dit zeker een aanrader voor mensen die van rust en natuur houden !

Gereisd in december 2004

Vakantiehuis Borgo Giusto info