Bed & Breakfast La Piana

ItaliëToscaneBorgo a Buggiano

We hebben een aantal aanbieders voor Bed & Breakfast La Piana voor je op een rij gezet:

9FenomenaalScore uit 4 reviews
+3/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9FenomenaalScore uit 4 reviews
  • 9Waardering

Bed & Breakfast info

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer bed & breakfast infoTonen op kaart

4 Reviews over La Piana

• 8fam. van Schijndel21-08-2017

Geweldig, maar wel met een maar....

Uizicht is magnifiek, lokatie eveneens; zeer verzorgd, erg netjes en doet niet onder voor een luxe 5 sterren hotel.... maar de gastvrijheid van de eigenaar is wel een puntje van kritiek; wij vonden Luciano weinig gastvrij en behulpzaam. Welkom na een autorit van 9 uur was koel en zakelijk. Ook vragen omtrent parkeren en reizen naar de steden Pisa en Firenze werden nauwelijks series beantwoord. Bij vertrek werd ons de vraag gesteld 'did you had a good time' terwijl hij kijkend op zijn computer de factuur op aan het stellen was. Dus.... voor de omgeving, het uitzicht, de rust en restaurant S. Elena zouden we terug komen naar La Piana, maar vanwege de weinige gastvrije opstelling van de eigenaar weer niet.

Noot; misschien subjectief; ons viel het ons op dat de gasten uit Duitsland (met vaak een dikke BMW-Porsche- Mercedes) wel heel erg amicaal werden benaderd...

OOk een puntje van kritiek; een ontbijt van 15,- PP vragen is gewoon niet fair; je bent dan met een gezin met 2 kinderen van 15- en 17 jaar oud 60,- per dag kwijt voor een ontbijtje...

• 10Katleen31-08-2015

SUBLIME

This was absolutely the best accommodation that we had booked during our recent trip through Italy. It is a great place with stunning views and a fantastic swimming pool with jacuzzi. We joined the Tuscany dinner on Thursday evening and that was absolutely fantastic. On Tuesday, there is a Pizza night you can join. The room was spotless and very sophisticated. Very charming bathroom!. We never booked something that was better. Simply the most beautiful location to explore Tuscany!

• 9Siska02-08-2014

Een pareltje!

La Piana is een b&b met 8 kamers/suite en bevindt zich tussen de olijfbomen. Het is een prachtig authentiek gebouw wat compleet gerestaureerd is en van een zeer hoog niveau. De eigenaar heeft dit met veel oog voor detail gedaan. De kamers zijn schitterend, het zwembad (met whirlpool) is prachtig. La Piana ligt tegen een berg en biedt daardoor een schitterend uitzicht op de omgeving. Het ontbijt wordt buiten op het gezellige terras geserveerd en is dik in orde. 2x per week kun je deelnemen aan een gezamenlijk diner met de andere gasten. Kok Moreno tovert de heerlijkste verse pizza's, uit eigen oven, en verschillende pasta's op tafel. La Piana is een goede uitvalsbasis voor tripjes naar Florence, Pisa, Lucca en de andere mooie steden. Kortom, La Piana is een schitterende accommodatie en wij keren er zeker terug!

• 9anja.vandevenne130-09-2012

Prachtige b&b

Alles is hier pico bello in orde. Kamers smaakvol ingericht met voldoende ruimte en zin voor detail. Ontbijten doe je op het terras met zicht op de vallei (Montecatini Terme). Ontbijt is uitgebreid met alles erop en eraan. Relaxen kun je aan het zwembad met jacuzzi. Eigenaar helpt je waar nodig maar blijft wat op afstand. Wij hebben genoten van ons verblijf. Kortom luxueus verblijf waar niets op aan te merken valt

Bed & Breakfast La Piana info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Meals

Veilig betalen met