Kleine hotelsWeer vandaag28°12°
Camping Agriturismo Eucaliptus (Glamping)

We hebben een aantal aanbieders voor Agriturismo Eucaliptus (Glamping) voor je op een rij gezet:

Vacanceselect
Vacanceselect

1 review over Camping Agriturismo Eucaliptus (Glamping) in het Nederlands

Rust, wijn en prachtig uitzicht

Jasper
6-9-2017

Agriturismo Eucaliptus is een kleine accommodatie met 3 huurtenten van een touroperator, enkele appartementen en nog ongeveer 6 campingplaatsen. Wij hebben een tent van een touroperator gehuurd. Deze tent was van alle gemakken voorzien. Fijne keuken, goeie douche en toilet en prima bedden. De plek heeft volledige privacy en uitzicht over de wijnvelden. Het zwembad op 100 meter afstand. Het is zo rustig op de agriturismo dat we regelmatig het zwembad voor ons alleen hadden. Mooi strandje op 35 min afstand is Baratti. Strandjes dichterbij vonden we iets minder. Je kan heerlijk eten in het restaurant van de agriturismo en hun eigen wijn is heerlijk! We hebben maar 1 minpunt: de muggen.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadBuitenzwembad

• Op het terreinTerras, Tuin

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Agriturismo Eucaliptus (Glamping) in Bolgheri, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Agriturismo Eucaliptus (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.