Appartement Relais Le Vallette

8Fantastisch

Italië, Toscane, Bibbona / Marina di Bibbona

Op vakantie geweest naar Relais Le Vallette?

8Fantastisch

• 8.7Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Relais Le Vallette voor je op een rij gezet:

Appartement info

• Kinderopvang
Meer appartement info

3 reviews over Appartement Relais Le Vallette

• 9Hans05-09-2016

Heerlijke, rustige plek dichtbij Toscaanse kust

De agriturismo bestaat uit 6 appartementen. 3 grotere en een aantal kleinere. In tegenstelling tot de vorige review hadden wij 3 slaapkamers, allemaal met airco. Zelfs in de woonkamer is er airco. Het zitje in de tuin was helemaal top! Lekker gegeten en 's avonds rustig nagenieten met een goed glas wijn. Eigenaren zijn behulpzaam wanneer je iets wilt boeken in de omgeving.

Zwembad is geweldig. Niet heel groot, maar vaak voelt het als prive zwembad omdat je nooit allemaal tegelijk aanwezig bent op het park.

Wanneer je zoekt naar een rustige plek waar vanuit je Toscane wilt ontdekken dan is dit echt een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 8Lobke05-08-2016

Rustig, sfeervol en kindvriendelijk!!

Keurig netjes onderhouden, zeer groene, tuin met voldoende mogelijkheden voor iedereen om te zitten. Voor kinderen is er een zwembad met duikplank, trampoline, tafeltennis, voetbalgoals ect. Tevens is er een barbecue aanwezig welke door de gasten gebruikt mag worden. De appartementen zijn sfeervol ingericht en, sinds 2016, voorzien van airco. Het park en de appartementen zijn zeer schoon en netjes. De familie woont ook op het terrein, ze zijn vriendelijk, behulpzaam maar bemoeien zich niet met de gasten. In de omgeving is er oa het strand (15 min), Volterra (45 min), San. Gimignano (90 min), Sienna (110 min), Pisa (30 min) en Lucca (45 min). Wij hebben ons hier prima vermaakt met twee kinderen van 9 en 11 jaar, voldoende andere kindjes.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 7Cynthia23-07-2015

Rustig en kleinschalig

Rustig, kleinschalig en netjes. Zo zou ik Relais Le Vallete omschrijven. De 6 appartementen verschillen onderling en hebben allemaal voors en tegens. De grotere appartementen hebben een bovenverdieping maar juist daar (boven) is geen airco. Zeer warm dus!! Kinderen kunnen zich vrij bewegen en vermaken zich prima in het zwembad erop het terrein. De eigenaren zijn via de receptie altijd te bereiken maar zijn verder nauwelijks zichtbaar.
    De grotere appartementen hebben geen tuin/balkon. Wel is er voor elk appartement een eigen picknicktafel opzet terrein.

Voor ons niet meer.

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, TV, Wasmachine

• ReceptieExpress check-in & check-out
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen