Vakantiehuis Podere Novo

ItaliëToscaneBibbona / Marina di Bibbona

We hebben een aantal aanbieders voor Vakantiehuis Podere Novo voor je op een rij gezet:

9.5FenomenaalScore uit 4 reviews
+7/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.5FenomenaalScore uit 4 reviews
  • 10Ruimte

Vakantiehuis info

0Tonen op kaart

4 Reviews over Podere Novo

• 10Martha24-06-2011

Om nooit te vergeten geweldige plek

We kwamen hier bij toeval terecht en werden verrast door de prachtige uitzichten vanaf dit vakantiehuis, de zee, Elba, de natuur, wakker worden met het gezang van de vogels. Na een heerlijke dag aan zee uitrusten inde hangmatten onder de bomen terwijl de kids zich uitleefden op de schommel en in de velden...ruimte, relax en rust in een ruim en prachtig ingericht appartement. Alles wat we nodig hadden was er. Heerlike vakantie om zeker opnieuw terug te komen.

• 9esther02-04-2011

Weer geweldig ook in de lente

We hebben weer gekozen voor Podere Novo en Giorgio heeft ons niet teleurgesteld. Het weer was geweldig slechts af en toe een beetke bewolking maar verder volop zon. De zonsopgang vanuit ons slaapkamer raam is in deze periode nog mooier en helderder dan vorig jaar zomer en dit geldt ook voor de zonsondergang, die was nu ook neter te zien want niet alle bomen zijn volgroeid. En een extra verrassing we troffen bij aankomst een heerlijke fles rode wijn aan. Ook de kids hebben zich heerlijk vermaakt met al die ruimte de honden en de katten. Dit keer zijn we gaan fietsen en we hebben genoten van Casale en Bolgheri 2 heerlijke burchtjes op een half uur fietsafstand dus makkelijk te doen ook met de kids. Bedankt Giorgio we komen ZEKER terug. Ciao

• 10esther26-09-2010

geweldige vakantie zeker opnieuw

Podere Novo is geweldig qua appartement en de eigenaar is een schat. Hij geeft je alle gewenste info over uitstapjes, wat te zien, waar te eten en alles wat je nodig hebt. Het uitzicht is werkelijk spectaculair, zee, elba en de natuur van Toscana. 10 minuten rijden aan zee, de witte stranden van rosignano op 20 min. rijden, middeleeuwse burchtjes op 10 min. riijden Bolgheri, Casale ecc. In de tuin heerlijke hangmatten onder de bomen en voor de kids schommel, zandbak en geweldige ruimte om de natuur te ontdekken en te ballen zonder gevaar, geen zwembad zodat je als ouders rustig kunt zitten en niet bang hoeft te zijn. Krekels en vogels maken het meeste rumoer. Ga zeker nog een keer met een groep vrienden want de prijs is ook nog eens goed.

• 9Martha21-09-2010

Geweldige plek met fantastisch uitzichten

Podere Novo is een appartementencomplex gelegen op een heuvel van waaruit je zowel de zee als het eiland Elba, als de prachtige Toscaanse landschappen kunt zien. Je waant je in een film. De omgeving nodigt uit tot wandelen, fietsen en in 10 minuten met de auto ben je op prachtige stranden. Het zogenoemde witte strand van Rosignano is op 20 minuten rijden. Daar zijn de stranden echt wit en het water stralend blauw. De eigenaar Giorgio is een vriendelijke man die je vertelt waar je heen moet om een dagtrip te maken (Pisa, San Gimignano, Siena, Volterra) of waar je een goede pizza of een goed diner kunt krijgen. In de juiste prijs/kwaliteit -verhouding. In de prachtige tuin van het complex kun je heerlijk uitrusten in de hangmatten, de kinderen hebben alle ruimte om te spelen in zandbak of schomel of heerlijk ravotten op de uitgestrekte grasvelden. Als je rust en ruimte wilt en een prachtig appartement dan is dit de plek.....zeer aan te bevelen. In alle jaargetijden!

Vakantiehuis Podere Novo info

Veilig betalen met