Appartement Marina di Bibbona

6.8Voldoende

Italië, Toscane, Bibbona / Marina di Bibbona

Op vakantie geweest naar Marina di Bibbona?

6.8Voldoende

• 7.4Inrichting
  • 7.6Hoeveelheid ruimte

Appartement info

Meer appartement info

6 reviews over Appartement Marina di Bibbona

• 8Renske13-07-2011

Prima

Wij zijn hier geweest in 2009. We hadden een mooi appartement, heel nieuw en ruim. Heel groot terras en heerlijk douche. Marina Di Bibbona zelf is niet echt spectaculair, maar je zit in Toscane met de mooiste plaatsen binnen handbereik. Prima uitvalsbasis dus tegen een goede prijs.

Gereisd met partner in april 2009

• 8Renske21-04-2009

Heerlijke vakantie

Net terug van 1 week Marina di Bibbona. Wij hadden een heel ruim appartement. Alles nieuw. Zeer uitgebreide en mooie keuken, nieuwe badkamer en goede bedden. Ook een heel groot balkon. Perfecte uitvalbasis om de omgeving te ontdekken. Florence, Pisa, Siena, Lucca...alles goed te doen. Uit eten in Marina di Bibbona zelf is niet zo. Maar je zit in Italie, dus even rijden en het komt helemaal goed!

Gereisd met partner in april 2009

• 7carine23-11-2008

marina di Bibbona appartement

In Marina kan je duizende appartementen huren, ze zijn prive bezit en zoveel smaken zoveel verschillen. Wij hadden geluk dat de eigenaars van ons appartementje toch een beetje smaak en geld er hadden tegengesmeten. Wij hadden een propere nieuwe badkamer en een mooie keuken. De slaapkamer was heel ruim en mooi ingericht. Onze tuin met tuinmeubelen inorde.Ik denk dat het tijdstip heel belangrijk is, wij waren er in de mei en hadden alles voor ons alleen. Ons appartement lag aan de laatste camping die toen nog helemaal verlaten was. Je kan er langs de laatste parking direkt naar de zee je passeert langs je linkse kant het reservaat van wwf. Heel mooi strand en veel duinen met weggetjes. S'morgens vroeg zag je de hertjes komen drinken aan de zoetwater poel. Heel veel watervogels en dan natuurlijk de zee .

Gereisd met partner in mei 2008

• 8R.Ciari-Oostwouder02-02-2008

Dit appartement,was niet lux,maar er zat alles in wat we nodig hadden.Er was een tuintje voor en achter,ruime parkeer gelegenheid .Het was in en om het huis overal schoon

Gereisd met vrienden in mei 2005

• 3Ineke en Bas13-08-2006

We zijn hier in 2002 geweest. Verschrikkelijk. Foto's veel mooier dan in werkelijkheid. Zeer gehorig en vuil app. Slechte bedden. Geen doen voor de kinderen om op de slaapbank te slapen. Alles vies; de keuken, de kasten en vloer het tuintje.Zeer gehorig. Het prachtige grasveld voor het app.was verboden terrein.Zeer ver rijden naar Pisa, Florence en Sienna. Zwembad ging tussen de middag dicht om onduidelijke redenen. Afhaaleten slecht. In nabije omgeving niets te doen. En het allerergste was de kermis naast het complex waar alle avonden tot 24.00 uur de muziek (van alles door elkaar) zo hard te horen was, dat we wel erg veel spijt hadden dat we dit hadden geboekt. We gaan dus nooit meer naar deze kant en dit app. complex in Italie. Dit klinkt allemaal erg negatief; maar we zijn al verschillende keren tot ons grote genoegen in Italie geweest maar dit was echt verschrikkelijk.

Gereisd in augustus 2006

• 7Mees13-06-2006

Marina di Bibbona is een vakantiedorp waar alleen appartementen en campings gevestigd zijn. Hierdoor heeft het plaatsje weinig tot geen sfeer (zeker niet buiten het hoogseizoen). Het is wel een ideale uitvalsbasis om de omgeving te verkennen. Er zijn veel verschillende appartementen (vaak van particulieren), die eenvoudig, maar netjes zijn.

Gereisd met partner in september 2005

Appartement Marina di Bibbona info