Camping Free Time

Camping Free Time
6,4

10 tips over Camping Free Time

sas, 10-8-2015
Strand iets voorbij Vada is zeker de moeite waard!
Henk, 23-10-2013

In de nabijgelegen heuvels zijn tal van prachtige kleine dorpjes te vinden.

De meeste op minder dan een 1/2 uur rijden.

jocacajo42411109, 9-9-2013

Leuk voor jongeren die gaan stappen. Niet naar toe gaan met kleine kinderen.

Animatie is geheel italiaans.

We hebben een aantal aanbieders voor Free Time voor je op een rij gezet:

Erwin, 24-7-2013
De Pizzeria op de camping was prima. Je kunt er heerlijk eten.
jocacajo42411109, 17-7-2013
In de folder van Free Time staat rustige camping. Nou als je van nachtrust houd ga dan hier niet naar toe.
Willem, 19-9-2012

Met een fiets kun je heel makkelijk door het mooie pijnboombos naar Cecina Mare fietsen, Er zijn voldoende fietsen te huur in Marina di Bibbona.

De betere fietsen vindt je bij Arcobaleno en een nieuwe zaak naast camping le Esperidi.

A.S., 29-8-2012

Naar het mooie strand, is op loopafstand. Heerlijk zeewindje en lekker warm zeewater! Wandeling er naar toe door een bijzonder pijnboombos.

Bezoek de steden in de omgeving, die zijn prachtig: Luca, Siena, Volterra, Pisa, Florence.

krista , 2-8-2012

als je naar Florance (Firenze) gaat met de auto, kijk dan uit met parkeren in de stad, er hangen camera's die je auto registreren en je moet een vergunning hebben om de binnenstad in te komen, dus dat wordt dan een bekeuring als je thuis komt. beter is iets buiten de stad of met de trein.

rij binnendoor naar sienna, daar kun je heerlijk eten in de dorpjes en een fantastische weg en omgeving om te rijden. het echte toscane.

Julie mans, 9-7-2012
Op 500 meter ligt het strand, waarbij ook een prachtige 6 km lange pijnboomwoud loopt
joyce, 13-2-2012
Neem niet alleen een laken mee maar ook slaapzak, want het koelt s'nachts af. En het is handig als je een fiets mee neemt zo kan je makkelijk naar het strand. Als je kinderen hebt is het handig om pingpong dingen mee te nemen, want er zijn pingpong tafels.

We hebben een aantal aanbieders voor Free Time voor je op een rij gezet: