Camping Free Timestersterster

• 4.8Staat v/h sanitair

• Animatie
Meer camping info
Tonen op kaart

Camping Free Time (Marina di Bibbona) is een kleinschalige camping met gezellige animatie voor verschillende leeftijden. De camping is hier en daar wel wat verouderd en kan erg druk zijn. De camping is op loopafstand van de Toscaanse kust, maar heeft ook een eigen zwembad. Het stadje Cecina is echt een aanrader, net als het strand net voorbij Vada.

203 reviews over Camping Free Time

• 2019
    9Harrold22-12-2019

Na verplaatsen een supervakantie gehad

Als je niet aan de parkeerplek staat prima plekken. De eerste rij last van muziek van de camping naast deze camping. We hebben op een plek met prive sanitair gestaan. Echt super. Mooie grote plek. Super behulpzame mensen op de camping. Laatste nacht in een huisje mogen slapen zodat we onze de waard tent droog mee kregen in de auto.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 2018
    2Joli19-08-2018

Nooit meer

Wij hadden een plaats met eigen badkamer en keukentje bij onze caravan. Het was te smerig voor woorden tot zwarte schimmel toe. Wc liep over. Gevraagd om dit na te kijken maar werd niet gedaan. Door een vete met de buurman camping heeft deze zijn boxen express de kant van deze camping gezet en daardoor op de meeste plekken een hels kabaal tot na 24:00 uur. Hierdoor vertrekken veel mensen. Je komt echt niet tot rust hier. Zwembad is troebel en gedateerd. Animatieteam is erg enthousiast maar hebben te weinig mogelijkheden. Het ligt eraan wie je bij de receptie aantreft of je wat vriendelijkheid krijgt. Wij zijn vanwege de enorme overlast en viezigheid (zwarte schimmel) eerder vertrokken met drie kleine kinderen.

• 2Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 3Jansen19-08-2018

Tegenvaller!

camping is kleinschalig en overzichtelijk. autovrij. Vriendelijk personeel. Wij hadden een plaats met keukenblokje en privé sanitair, dit was echter oud, versleten en erg klein. Keukenblokje scheef en vies. Wij gingen douchen in toiletgebouw maar dit was eveneens ver beneden de maat. Onhygiënisch, oud en slecht verlicht. Animatie Italiaans. Véél mieren!! Niet te bestrijden. Zwembad oud, zwarte vieze randen en heel troebel water. Restaurant goed voor afhaal, maar mini disco begon om 21u pal ervoor dus veel herrie. Wanneer minidisco was afgelopen begon buur camping met muziek tot zeker 24u....wat een herrie. Wij houden van levendig maar dit was echt een overdaad aan geluid. Niet prettig. Wel positief is de ligging tov steden als Lucca, Pisa, Volterra. En de camping ligt vlakbij zee, wandeling is goed te doen.

• 2Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• 3Arie14-08-2018

Nooit meer

Camping is sterk verouderd en dient een flinke opknapbeurt te krijgen. Sanitair qua onderhoud en hygiëne zeer slecht, kapotte douchekoppen, kapotte deurtjes, verstopte afvoerputjes waardoor het douchewater onder de deur doorloopt, afgebroken tegels , enz...
    Zwembad qua onderhoud en hygiëne slecht, overal in de roosters groen/ zwarte aanslag, water zo troebel dat je met zwembrilletje op je voeten niet kunt zien. Badmeesters erg onbeleefd, constant op hun fluitje blazend. Je bent verplicht om een badmuts te dragen maar tussen 13.00-15.30 uur zijn er geen badmeesters aanwezig en doet iedereen zijn badmuts af....... Het verschilt weer per badmeester of er met een balletje in het water gegooid mag worden. Wij kwamen aan op 1 van de drukste zaterdagen van het seizoen, 1 dame achter de receptie......uiteraard lange wachttijden. Voor ons eens en nooit meer.....

• 4Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 9Giesen09-08-2018

Erg leuke vakantie

We hebben hier ruim twee weken gestaan. Plaats met Prive sanitair. Prima bevallen. Erg goede uitvalsbasis voor diverse bezichtigingen naar mooie dorpen en steden. Strand op loopafstand. Erg vriendelijk personeel. Kortom uitstekend bevallen.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 5M. Bloemhof07-08-2018

Middelmatige camping

Deze camping is een waar mierennest. Alle plekken blijken een enorme last te hebben van een ware plaag. Wij staan circa 75m van het zwembad(waar de wifi-zone is) en hebben nergens goede wifi. Er is 1 sanitair gebouw met 4 toiletten voor de dames...om de haverklap is het toiletpapier op. Natuurlijk zijn er bij een aantal plaatsen op de camping wel een eigen wc&douche te boeken.

Het zwembad gaat pas om 9.30u open en om 10u begint te dan al het sportprogramma. Niet echt tijd om even baantjes te zwemmen. Overdag is daar ook geen gelegenheid voor omdat het zwembad dan te vol is.

De plaatsen zijn wel mooi ruim en tussen elke plek staat een heg waardoor je veel privacy hebt.

De auto's staan buiten de camping op een parkeerplaats.

• 4Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 7Stella30-07-2018

Super leuke vakantie

Erg goed bevallen. Lats minute (3 weken ervoor) geboekt. Goede aanbieding via Happy camp. Mooie camping, goede voorzieningen. Vooral veel itailianen. Vonden wij zelf fantastisch. Zwembad is beetje verouderd maar wel hygiënisch. De contactpersonen van Happy camp vonden wij wat negatief en weinig ruimte voor meedenken. Is een Engels koppel en kan je weinig adviseren. Bijvoorbeeld eens de vraag gesteld waar je leuk kon eren; niets is lekker in italie was haar antwoord. Kon ons wel een goede Chinees aanraden. Wij hadden ervoor gekozen om zelf de stacaravan schoon te maken en zag er top uit. De dame van Happy camp had haar dag niet en ging zeuren over wat er allemaal niet goed was. Kom al jaren op campings maar dit had ik nog nooit meegemaakt. Ze zijn een ouder koppel en kiezen zelf voor dit werk in het hoogseizoen. En dan moet je op bepaalde dagen hard werken. De medewerkers van de camping zelf zijn super leuk. De animatie was fantastisch

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 6Sophie29-07-2018

S’ avonds veel herrie!!!

Als je voor je rust komt moet je hier niet naartoe! Wat een herrie tot zeker 24:00. Muziek staat keihard!!!!

• 6Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 4Carola27-07-2018

Vergaande glorie!

Vergaande glorie! Wij waren met eigen caravan, veel te dure camping, sanitair oud en vies, er wordt alleen geveegd en chloor in de putjes gegooid. Zwembad zwaar verouderd en troebel water. Restaurant en bar sfeerloos., zit bijna niemand s’avonds Voor oudere kinderen en volwassene s’avonds hier niks te beleven. 1x nooit meer.

• 1Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 6Fam. Splinter10-02-2018

's Nachts felle brand in huisje.

Wij waren hier 15 jaar geleden met vrienden en 4 kleine kinderen, in twee mobil homes. Mooi zwembad en restaurant. BBQ-en was niet toegestaan maar werd wel oogluikend getolereerd. Op de laatste avond vierden wij samen het einde van een leuke vakantie. Van de opzichter konden wij een BBQ lenen. Het huisje van onze vrienden was inclusief geurkaarsen en plastic tuinmeubilair. Een brandende kaars is vervolgens 's nachts door de plastic tafel gesmolten, waarop de houten vlonder vlam vatte en ook de buitenkant caravan. Horror. Vriend heeft toen 's nachts eerst zijn kinderen naar buiten gegooid en daarna een brandblusser gepakt. Veel schade. Volgens de eigenaar van de camping was de brand ontstaan door die BBQ. Onzin. Die BBQ stond met opzet een paar meter van de caravan, het vuurspoor was duidelijk te volgen via de gesmolten resten van de kaars, plastic tafel en vlonder. Dit had heel anders kunnen aflopen. Schade € 4000.

• 7Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in september 2016

10 tips over Camping Free Time

• Henk, 23-10-2013

In de nabijgelegen heuvels zijn tal van prachtige kleine dorpjes te vinden. De meeste op minder dan een 1/2 uur rijden.

• jocacajo42411109, 17-07-2013

In de folder van Free Time staat rustige camping. Nou als je van nachtrust houd ga dan hier niet naar toe.

• Erwin, 24-07-2013

De Pizzeria op de camping was prima. Je kunt er heerlijk eten.

18 vragen over Camping Free Time

• vd Heuvel, 16-07-2018

bedjes

zijn er bedjes op het strand te huur? En zijn er voldoende bedjes aan het zwembad beschikbaar? Hoop namelijk dat er geen "handdoekjes leggen" sfeer is....

• Peter, 28-04-2014

Plattegrond

Heeft iemand ook een plattegrond voor mij van deze camping? Wij gaan straks in juli

• cindy jooken, 20-12-2013

Hond op strand?

Wie kan me vertellen of je hier je hond mee op het strand mag nemen? Iemand schreeft iets van 'hondenstrand op loopafstand', maar waar is dat dan juist en hoe ver? We hebben namelijk ook 3 kleine kids mee te nemen, dus dan is 'loopafstand' wel relatief natuurlijk....

Camping Free Time info

• Aantal sterrenstersterster
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • SchaduwplaatsenAanwezig

• Soort strandZand
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• Betaalde wifiGehele hotel