Camping Free Time

ItaliëToscaneBibbona / Marina di Bibbona

We hebben een aantal aanbieders voor Camping Free Time voor je op een rij gezet:

4.3OnvoldoendeScore uit 201 reviews
+94/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

4.3OnvoldoendeScore uit 201 reviews
  • 4.2Staat v/h sanitair
  • 5.6Eetgelegenheden
  • 7Waardering

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

Camping Free Time (Marina di Bibbona) is een kleinschalige camping met gezellige animatie voor verschillende leeftijden. De camping is hier en daar wel wat verouderd en kan erg druk zijn. De camping is op loopafstand van de Toscaanse kust, maar heeft ook een eigen zwembad. Het stadje Cecina is echt een aanrader, net als het strand net voorbij Vada.

Tonen op kaart

206 Reviews over Free Time

• 6D. Fischer08-09-2021

Woody tent top, maar niet meer op deze camping

De Woody tent (nr 4) incl. airco is top.Zien er netjes uit,genoeg ruimte voor 2 personen.Bij aankomst liggen er handdoeken en linnengoed klaar,plus een klein pakketje voor in de keuken zoals afwasmiddel,vaatdoek, theedoek en 1 toiletrol.Minpunt is dat de riolering niet goed is aangesloten van deze tenten,maar eigenlijk van alle tenten en mobilehomes,deze ligt niet op afschot en in de grond.Wij hebben heel vaak stankoverlast gehad,borrelende fontein in badkamer en borrelend toilet,als anderen de afvoeren gebruikten, daarom maar luchtverfrisser gekocht, hielp enigszins.Wat een nog erger minpunt was is dat vanaf ca. 21:30 uur tot 00:00 uur geluidsoverlast is van avondprogramma,geluid staat zo hard, dat het lijkt alsof je er met je tent direct naast staat, je kunt letterlijk alles verstaan/horen en dat iedere avond in de 13 dagen dat we zijn geweest.Zwembad niet schoon,vieze randen en roosters en je moet een badmuts op.Geen animatie overdag

• 5Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 2Sophie10-08-2021

Vreselijk

Doe het niet!Vieze huisjes, stinkt heel erg. Heel veel insecten in het huis, vuil sanitair en alles gedateerd.Je wordt “zeeziek” in het huis omdat heel het huis beweegt als je een stap zet. Harde feestmuziek van de camping zelf elke avond tot 12 uur ‘s nachts wat erg dreunt, dus een keer op tijd slapen zit er niet in. Animatie voor de kinderen begint om 9 uur ‘s avonds pas tot 11 uur. Geen doen.De speeltuin op de foto? Absoluut niet zoals het is.Geloof de mooie plaatjes niet… nooit meer voor ons!

• 6Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair
  • 7G.H.W. Welling29-03-2020

tevreden

Wij zijn meerdere jaren op deze camping geweest is niet de meest luxe camping maar wij waren altijd tevreden. Als er klachten waren werden ze zo spoedig mogelijk op gelost. Erg vriendelijk personeel. Helaas dit jaar niet ivm corona maar volgend jaar zeker weer.

• 7Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 9Harrold22-12-2019

Na verplaatsen een supervakantie gehad

Als je niet aan de parkeerplek staat prima plekken. De eerste rij last van muziek van de camping naast deze camping. We hebben op een plek met prive sanitair gestaan. Echt super. Mooie grote plek. Super behulpzame mensen op de camping. Laatste nacht in een huisje mogen slapen zodat we onze de waard tent droog mee kregen in de auto.

• 9Staat v/h sanitair
  • 2Joli19-08-2018

Nooit meer

Wij hadden een plaats met eigen badkamer en keukentje bij onze caravan. Het was te smerig voor woorden tot zwarte schimmel toe. Wc liep over. Gevraagd om dit na te kijken maar werd niet gedaan. Door een vete met de buurman camping heeft deze zijn boxen express de kant van deze camping gezet en daardoor op de meeste plekken een hels kabaal tot na 24:00 uur. Hierdoor vertrekken veel mensen. Je komt echt niet tot rust hier. Zwembad is troebel en gedateerd. Animatieteam is erg enthousiast maar hebben te weinig mogelijkheden. Het ligt eraan wie je bij de receptie aantreft of je wat vriendelijkheid krijgt. Wij zijn vanwege de enorme overlast en viezigheid (zwarte schimmel) eerder vertrokken met drie kleine kinderen.

• 2Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair
  • 3Jansen19-08-2018

Tegenvaller!

camping is kleinschalig en overzichtelijk. autovrij. Vriendelijk personeel. Wij hadden een plaats met keukenblokje en privé sanitair, dit was echter oud, versleten en erg klein. Keukenblokje scheef en vies. Wij gingen douchen in toiletgebouw maar dit was eveneens ver beneden de maat. Onhygiënisch, oud en slecht verlicht. Animatie Italiaans. Véél mieren!! Niet te bestrijden. Zwembad oud, zwarte vieze randen en heel troebel water. Restaurant goed voor afhaal, maar mini disco begon om 21u pal ervoor dus veel herrie. Wanneer minidisco was afgelopen begon buur camping met muziek tot zeker 24u....wat een herrie. Wij houden van levendig maar dit was echt een overdaad aan geluid. Niet prettig. Wel positief is de ligging tov steden als Lucca, Pisa, Volterra. En de camping ligt vlakbij zee, wandeling is goed te doen.

• 2Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair
  • 3Arie14-08-2018

Nooit meer

Camping is sterk verouderd en dient een flinke opknapbeurt te krijgen. Sanitair qua onderhoud en hygiëne zeer slecht, kapotte douchekoppen, kapotte deurtjes, verstopte afvoerputjes waardoor het douchewater onder de deur doorloopt, afgebroken tegels , enz...
    Zwembad qua onderhoud en hygiëne slecht, overal in de roosters groen/ zwarte aanslag, water zo troebel dat je met zwembrilletje op je voeten niet kunt zien. Badmeesters erg onbeleefd, constant op hun fluitje blazend. Je bent verplicht om een badmuts te dragen maar tussen 13.00-15.30 uur zijn er geen badmeesters aanwezig en doet iedereen zijn badmuts af....... Het verschilt weer per badmeester of er met een balletje in het water gegooid mag worden. Wij kwamen aan op 1 van de drukste zaterdagen van het seizoen, 1 dame achter de receptie......uiteraard lange wachttijden. Voor ons eens en nooit meer.....

• 4Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair
  • 9Giesen09-08-2018

Erg leuke vakantie

We hebben hier ruim twee weken gestaan. Plaats met Prive sanitair. Prima bevallen. Erg goede uitvalsbasis voor diverse bezichtigingen naar mooie dorpen en steden. Strand op loopafstand. Erg vriendelijk personeel. Kortom uitstekend bevallen.

• 8Staat v/h sanitair
  • 5M. Bloemhof07-08-2018

Middelmatige camping

Deze camping is een waar mierennest. Alle plekken blijken een enorme last te hebben van een ware plaag. Wij staan circa 75m van het zwembad(waar de wifi-zone is) en hebben nergens goede wifi. Er is 1 sanitair gebouw met 4 toiletten voor de dames...om de haverklap is het toiletpapier op. Natuurlijk zijn er bij een aantal plaatsen op de camping wel een eigen wc&douche te boeken.

Het zwembad gaat pas om 9.30u open en om 10u begint te dan al het sportprogramma. Niet echt tijd om even baantjes te zwemmen. Overdag is daar ook geen gelegenheid voor omdat het zwembad dan te vol is.

De plaatsen zijn wel mooi ruim en tussen elke plek staat een heg waardoor je veel privacy hebt.

De auto's staan buiten de camping op een parkeerplaats.

• 6Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair
  • 7Stella30-07-2018

Super leuke vakantie

Erg goed bevallen. Lats minute (3 weken ervoor) geboekt. Goede aanbieding via Happy camp. Mooie camping, goede voorzieningen. Vooral veel itailianen. Vonden wij zelf fantastisch. Zwembad is beetje verouderd maar wel hygiënisch. De contactpersonen van Happy camp vonden wij wat negatief en weinig ruimte voor meedenken. Is een Engels koppel en kan je weinig adviseren. Bijvoorbeeld eens de vraag gesteld waar je leuk kon eren; niets is lekker in italie was haar antwoord. Kon ons wel een goede Chinees aanraden. Wij hadden ervoor gekozen om zelf de stacaravan schoon te maken en zag er top uit. De dame van Happy camp had haar dag niet en ging zeuren over wat er allemaal niet goed was. Kom al jaren op campings maar dit had ik nog nooit meegemaakt. Ze zijn een ouder koppel en kiezen zelf voor dit werk in het hoogseizoen. En dan moet je op bepaalde dagen hard werken. De medewerkers van de camping zelf zijn super leuk. De animatie was fantastisch

• 8Staat v/h sanitair

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiene

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar