Camping Free Time

Familie

Tegenvaller!

Jansen
19-8-2018

camping is kleinschalig en overzichtelijk. autovrij. Vriendelijk personeel. Wij hadden een plaats met keukenblokje en privé sanitair, dit was echter oud, versleten en erg klein. Keukenblokje scheef en vies. Wij gingen douchen in toiletgebouw maar dit was eveneens ver beneden de maat. Onhygiënisch, oud en slecht verlicht.

Animatie Italiaans.

Véél mieren!! Niet te bestrijden. Zwembad oud, zwarte vieze randen en heel troebel water. Restaurant goed voor afhaal, maar mini disco begon om 21u pal ervoor dus veel herrie. Wanneer minidisco was afgelopen begon buur camping met muziek tot zeker 24u....wat een herrie. Wij houden van levendig maar dit was echt een overdaad aan geluid. Niet prettig.

Wel positief is de ligging tov steden als Lucca, Pisa, Volterra.

En de camping ligt vlakbij zee, wandeling is goed te doen.

Nooit meer

Arie
14-8-2018

Camping is sterk verouderd en dient een flinke opknapbeurt te krijgen. Sanitair qua onderhoud en hygiëne zeer slecht, kapotte douchekoppen, kapotte deurtjes, verstopte afvoerputjes waardoor het douchewater onder de deur doorloopt, afgebroken tegels , enz...

Zwembad qua onderhoud en hygiëne slecht, overal in de roosters groen/ zwarte aanslag, water zo troebel dat je met zwembrilletje op je voeten niet kunt zien.

Badmeesters erg onbeleefd, constant op hun fluitje blazend. Je bent verplicht om een badmuts te dragen maar tussen 13.00-15.30 uur zijn er geen badmeesters aanwezig en doet iedereen zijn badmuts af....... Het verschilt weer per badmeester of er met een balletje in het water gegooid mag worden.

Wij kwamen aan op 1 van de drukste zaterdagen van het seizoen, 1 dame achter de receptie......uiteraard lange wachttijden.

Voor ons eens en nooit meer.....

Erg leuke vakantie

Giesen
9-8-2018

We hebben hier ruim twee weken gestaan. Plaats met Prive sanitair. Prima bevallen. Erg goede uitvalsbasis voor diverse bezichtigingen naar mooie dorpen en steden. Strand op loopafstand. Erg vriendelijk personeel. Kortom uitstekend bevallen.

Middelmatige camping

M. Bloemhof
7-8-2018

Deze camping is een waar mierennest. Alle plekken blijken een enorme last te hebben van een ware plaag.

Wij staan circa 75m van het zwembad(waar de wifi-zone is) en hebben nergens goede wifi.

Er is 1 sanitair gebouw met 4 toiletten voor de dames...om de haverklap is het toiletpapier op. Natuurlijk zijn er bij een aantal plaatsen op de camping wel een eigen wc&douche te boeken.

Het zwembad gaat pas om 9.30u open en om 10u begint te dan al het sportprogramma. Niet echt tijd om even baantjes te zwemmen. Overdag is daar ook geen gelegenheid voor omdat het zwembad dan te vol is.

De plaatsen zijn wel mooi ruim en tussen elke plek staat een heg waardoor je veel privacy hebt.

De auto's staan buiten de camping op een parkeerplaats.

Super leuke vakantie

Stella
30-7-2018

Erg goed bevallen. Lats minute (3 weken ervoor) geboekt. Goede aanbieding via Happy camp. Mooie camping, goede voorzieningen. Vooral veel itailianen. Vonden wij zelf fantastisch. Zwembad is beetje verouderd maar wel hygiënisch. De contactpersonen van Happy camp vonden wij wat negatief en weinig ruimte voor meedenken. Is een Engels koppel en kan je weinig adviseren. Bijvoorbeeld eens de vraag gesteld waar je leuk kon eren; niets is lekker in italie was haar antwoord. Kon ons wel een goede Chinees aanraden. Wij hadden ervoor gekozen om zelf de stacaravan schoon te maken en zag er top uit. De dame van Happy camp had haar dag niet en ging zeuren over wat er allemaal niet goed was. Kom al jaren op campings maar dit had ik nog nooit meegemaakt. Ze zijn een ouder koppel en kiezen zelf voor dit werk in het hoogseizoen. En dan moet je op bepaalde dagen hard werken. De medewerkers van de camping zelf zijn super leuk. De animatie was fantastisch

S’ avonds veel herrie!!!

Sophie
29-7-2018

Als je voor je rust komt moet je hier niet naartoe! Wat een herrie tot zeker 24:00. Muziek staat keihard!!!!

Vergaande glorie!

Carola
27-7-2018

Vergaande glorie! Wij waren met eigen caravan, veel te dure camping, sanitair oud en vies, er wordt alleen geveegd en chloor in de putjes gegooid. Zwembad zwaar verouderd en troebel water. Restaurant en bar sfeerloos., zit bijna niemand s’avonds Voor oudere kinderen en volwassene s’avonds hier niks te beleven. 1x nooit meer.

's Nachts felle brand in huisje.

Fam. Splinter
10-2-2018

Wij waren hier 15 jaar geleden met vrienden en 4 kleine kinderen, in twee mobil homes. Mooi zwembad en restaurant. BBQ-en was niet toegestaan maar werd wel oogluikend getolereerd. Op de laatste avond vierden wij samen het einde van een leuke vakantie. Van de opzichter konden wij een BBQ lenen. Het huisje van onze vrienden was inclusief geurkaarsen en plastic tuinmeubilair. Een brandende kaars is vervolgens 's nachts door de plastic tafel gesmolten, waarop de houten vlonder vlam vatte en ook de buitenkant caravan. Horror. Vriend heeft toen 's nachts eerst zijn kinderen naar buiten gegooid en daarna een brandblusser gepakt. Veel schade. Volgens de eigenaar van de camping was de brand ontstaan door die BBQ. Onzin. Die BBQ stond met opzet een paar meter van de caravan, het vuurspoor was duidelijk te volgen via de gesmolten resten van de kaars, plastic tafel en vlonder. Dit had heel anders kunnen aflopen. Schade € 4000.

Super week gehad

Kops
16-1-2018

Vanwege tegenvallende camping aan lago di trassimeno, hier heengereden zonder te reserveren. Helemaal achterin de camping was nog genoeg plaats. Een verademing zoveel ruimte. Ze regelden ook nog een koelkast voor ons. Ja, het was dor en droog, maar het was ook al maanden bloedheet. We hadden wel last van mieren,beetje poeder om de tent gestrooid. Camping ziet er prima uit, leuk aangelegd, mooie beplanting op de 'hoofdwegen'. SUPER geweldig personeel, allemaal even aardig, dikke pluim! Sanitair vlakbij was klein en in de buitenlucht, kleine douches, toiletten niet echt schoon. Verderop groot sanitair gebouw met heerlijke douches. Zwembad is prima. Dorpje is gezellig, lekker op de fiets een ijsje halen, lekker uit eten, lunchen op het strand, echt vakantie. De weg naar de zee is door een bos, waar je heerlijk kan hardlopen. Meer dan genoeg te doen in de omgeving. Kortom, zeker een bezoek waard deze camping/omgeving.

A Gijsbers
27-9-2017

Kleinschalig, schoon, mooi zwembad en erg vriendelijk personeel

Canvas Holidays

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Free Time in Bibbona / Marina di Bibbona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Free Time zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.