Camping Free Beach

Onvoldoende

43 reviews over Camping Free Beach in het Nederlands

Peter
15-8-2018

Camping free beach. De auto mag niet bij de caravan en moet buiten op een stoffige hete parkeerplaats gezet worden. De camping heeft veel Italiaanse gasten. Is op zich niet erg maar niet gezellig. Italianen zijn zeer op zichzelf en spreken nauwelijks Engels. Sanitair was waardeloos. Geen wc brillen en dochkoppen en sloten op de deuren ontbraken. We hadden een eigen "badkamer". Dit was een hokje van 1m2 met wc, doch en wasbak. Je kon naar de wc en te gelijkertijd dochen. De weg naar het strand was schitterend maar een 1km lopen en geen 500 meter zoals beschreven staat. Op het strand kun je bedjes en parasol huren. Wij betaalden voor een hele dag voor 2 bedden en een parasol 30 euro. Vonden wij best prijzig. Je ligt hutje mutje en kan niet zelf bepalen waar je wilt liggen ivm "reserveringen". Al met al nooit meer. Bij de receptie spreken ze s

itieve was de grote en boomrijke plek en het heerlijke eten en koffie in de bar en restaurant.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Paco
11-8-2018

Sanitairgebouwen aan renovatie toe Bij sommige douchehokjes geen douchekop of kledinghaakjes afgebroken Sommige wchokjes kunnen niet op slot doordat slotjes zijn afgebroken Savonds geen warme douches of warm water om af te wassen, kranen die de hele dag stromen omdat ze niet goed uit kunnen. Wordt te weinig schoon gemaakt

Animatie alleen in het Italiaans Personeel spreekt nauwelijks Engels Eten in restaurant wel goed Rond het zwembad veel groene aanslag,staan wel bordjes dat de grond glad is, maar zou beter kunnen worden schoongemaakt

Gereisd Met partner in augustus 2018

Verschrikkelijk

Johan
31-7-2018

We hadden geboekt voor Camping Free time maar waren overboekt door organisatie s.u.n kamp. We zouden een upgrade krijgen op camping free beach. Dit bleek helaas niet zo te zijn. Free beach is voor locals, het trucje van de touroperator is om mensen binnen te halen via Free time en vervolgens een plaatsje te geven op Free beach. Dit is gebeurt bij meerdere Nederlandse gezinnen in de week dat wij er waren. Op Free beach hadden we een ouderwets muf huisje, aan de rand van het park tussen de accommodaties van personeelsleden. Totaal geen camping gevoel mogen ervaren helaas. Voor onze jonge kinderen absoluut geen speel mogelijjheden. Wc’s geen brillen aanwezig. Douche amper druk om je te douchen. Om nog maar te zwijgen over de 5 euro per persoon voor de toegangspas om de camping op te komen, pure geldklopperij, je hebt aan 1 genoeg voor de parkeerplaats maar moet ze voor alle Volwassenen kopen. Voor ons nooit weer deze camping. Verschrikkelijk

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Mooie ligging Vies sanitair NOOIT MEER

John.B
28-8-2017

Een camping mooi gelegen aan het strand met een heel mooi dennebos om te wandelen of om te gaan hardlopen. Aan gekomen naar 1400 km konden wij de camping niet op van 12.30 uur tot 14.30 uur rust. We konden wel een plek uit zoeken. We schroken want de camping was nog geen 20% gevuld Maar omdat we gereserveerd hadden toch maar de caravan een plaatsje gegeven en stonden alleen op een veldje. Bij het sanitair gebouw aan gekomen begrepen we wel waarom het zo rustig was. Het was er verschrikkelijk vies en oud. Geen wc brillen,sloten op de deur kapot,tegels van de muur geen douchkoppen,1 keer per dag schoonmaak(waterslang aan en klaar) en als klap op de vuurpijl het riool iedere keer verstopt. Dus voor ons nooit weer naar deze camping,maar zeker wel naar dit gebied want het is prachtig in Toscane.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

Eising
20-8-2016

Slecht sanitair, geen wc brillen geen douchekoppen (afgebroken) in de ochtend geen warm water in de douche, in de namiddag gloeiend hete douche geen mogelijkheid tot regelen(drukknop),weinig tot niks te doen voor kinderen (9/14). Auto mag niet op de camping staan. Zee is niet op 500 maar 1200 meter. 1 kraan voor 3 hele rijen campeerplaatsen +/- 50 plekken. Ontzettend veel lawaai van 15 uur tot 24 uur keiharde muziek. Nooi weer deze camping.

Jaap Dekker
8-8-2016

Na 1600 km kom je aan bij een receptie waar slecht engels wordt gesproken en 2 chagrijnige mensen zitten die je ontzettend lang laten wachten. Camping is auto vrij dat is prima maar je moet een eind lopen naar je auto en deze is ook niet eens bewaakt s'nachts. Bij het afrekenen wederom lange wacht tijd en moet je ergens anders weer afterekenen voor toeristenbelasting (allemaal erg omslachtig dus). Ik was hier in het hoog seizoen en camping stond half leeg. Dat zegt genoeg. Er zijn veel betere campings voor dat geld. Waardeloze camping

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2016

erg veel lawaai

Marga
18-8-2015

Rondom Free Beach is het een en al camping en vanaf een uur of 16.00 uur klinkt er muziek van al die campings. Dat is aardig storend vooral omdat je dan verschillende muziek door elkaar heen hoort. Onze caravan lag helemaal aan de rand van het park. Hier liep de weg die toegang gaf tot het hele gebied met campings. Free Beach was een van de laatste op die weg. De hele dag maar vooral avond en nacht was er veel overlast van langsrijdend verkeer. Het restaurant was niet best, slechte kwaliteit en reserveren was noodzakelijk maar dit staat nergens. Dat is vooral erg vervelend op de dag van aankomst. Medewerkers spreken slecht Engels en er is weinig tot geen informatie over de camping en de omgeving.

prima camping

r
27-8-2014

Bij aankomst eerst even schrikken. Het eerste dat wij zagen waren de vaste plekken vd italianen onder het pijnboombos. Over elke caravan een grote groene tent.Dit schijnt men vaker te doen in Italië, maar wij vonden het in ieder geval erg lelijk.Een groot gedeelte bestaat uit deze plekken. klein gedeelte toercaravans en veel stacaravans en bungalowtjes. Die zien er prima uit. Wij hadden niet verwacht in zo'n toeristisch gebiedje terecht te komen. Erg druk en chaotisch rondom de camping, maar wij vonden dat wel gezellig. Veel rest. en wink.in het dorpje. De hele dag door muziek en lawaai van eigen of andere campings. Van half 10 s'ochtend tot half 12 s'avonds. Voor de rust moet je niet naar deze camping gaan! Animatie in het Italiaans. Fijn zwembad met vold.ligbedden. De badmeester gooit handdoeken vd handdoekleggers eraf. Top ! Vriendelijk personeel. Er is een openluchtbar (the Cage) net buiten de camping en ook in het dorpje bij het Wifi punt komt de jeugd samen.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2014

Fantastisch - tussen de Italianen!

joostsamsom
5-9-2013

Camping Free Beach was precies wat wij ervan verwachten: in 1 woord fantastisch. We dachten al dat alle negatieve beoordelingen op zoover voor ons grote voordelen zouden betekenen: veel Italianen, weinig herrie 's avonds maar wel gezellig, geen Nederlands entertainment, een fijn zwembad waar goed opgelet wordt. Voor de echte 'meesterbakkers' die van 's ochtends tot 's avonds aan het zwembad liggen is Marina di Bibbona inderdaad saai. Maar neem even de auto: slechts 10-15 minuten van de prachtigste Toscaanse bergdorpjes, schitterende stranden, en interessante bezienswaardigheden. Toch is ook Marina en de camping zelf prima: uitstekend eten voor heerlijke prijzen (6 a 7 euro voor een bord pasta: welkom in Italia!), vele restaurants in Marina (zeker 10-12), 's avonds gezellige drukte. Niet oplettende vakantiegangers hebben wellicht de disco+bar voor jongeren op 5 min lopen van camping gemist. Loop ook even over de camping met de vele vaste plaatsen voor Italianen, één en al gezelligheid!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2013

Patrick
25-8-2013

Een camping in een campingstraat, op loop afstand van het strand, dennenbos door en voilà , het strand. Mooi aangelegd, heel erg gericht op vaste staanplaatsen voor Italianen. Kampeerplek konden we zelf uitkiezen, er was voldoende plek, later kwamen we erachter waarom. Ruime plekken met voldoende schaduw voor de hete zon. Strenge badmeesters, ook kale mannen verplicht om badmuts te dragen. Leuke animatie maar alles gericht op Italianen. Weinig of geen Engels. Heerlijke pizza's, goed restaurant. Vel last van animatie van andere campings, 's morgens, en 's avonds. Disco tot laat in de avond bij het meer, op loop afstand. Voor ons NOOIT meer.

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2012

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand400 m
  • Privé strandAanwezig
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• WatersportVissen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen
  • BalsportenBasketbal, Volleybal
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Free Beach in Bibbona / Marina di Bibbona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Free Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.