Camping Free Beach

ItaliëToscaneBibbona / Marina di Bibbona

We hebben een aantal aanbieders voor Camping Free Beach voor je op een rij gezet:

3.3OnvoldoendeScore uit 55 reviews
+21/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

3.3OnvoldoendeScore uit 55 reviews
  • 2.9Staat v/h sanitair
  • 3.7Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping infoTonen op kaart

58 Reviews over Free Beach

• 3Rienko10-08-2021

Vreselijke camping

Vreselijke camping, slechte hygiëne en heel veel lawaai de hele dag. Van de 10 nachten er niet 1 fatsoenlijk geslapen door schreeuwende mensen, muziek en straatracen.

• 3Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair
  • 3Koen09-01-2021

Treurigheid troef

Zwaar verouderde camping. Veel hoge bomen, dus nogal donker. Tegelpaden: veel gebroken, scheef en losliggende tegels. Wij hadden stacaravan gehuurd maar sanitair zou ik niet gebruiken. Na regenval staan veel paden dagenlang nog onder water. Foto's kloppen niet met werkelijkheid. Ligt niet aan zee, is nog 500 meter lopen door bos. Strand smal, restaurant aan strand ziet er van buiten niet uit, van binnen wel maar €80-90 voor een menu toch wel beetje erg prijzig. Veel naar Marina di Castagneto geweest, dat is wel erg leuk en goed. Gelukkig waren we buiten het seizoen, in hoogseizoen lijkt het ons helemaal niets.

• 4Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair
  • 4Peter15-08-2018

Nooit meer

Camping free beach. De auto mag niet bij de caravan en moet buiten op een stoffige hete parkeerplaats gezet worden. De camping heeft veel Italiaanse gasten. Is op zich niet erg maar niet gezellig. Italianen zijn zeer op zichzelf en spreken nauwelijks Engels. Sanitair was waardeloos. Geen wc brillen en dochkoppen en sloten op de deuren ontbraken. We hadden een eigen "badkamer". Dit was een hokje van 1m2 met wc, doch en wasbak. Je kon naar de wc en te gelijkertijd dochen. De weg naar het strand was schitterend maar een 1km lopen en geen 500 meter zoals beschreven staat. Op het strand kun je bedjes en parasol huren. Wij betaalden voor een hele dag voor 2 bedden en een parasol 30 euro. Vonden wij best prijzig. Je ligt hutje mutje en kan niet zelf bepalen waar je wilt liggen ivm "reserveringen". Al met al nooit meer. Bij de receptie spreken ze s

itieve was de grote en boomrijke plek en het heerlijke eten en koffie in de bar en restaurant.

• 8Eetgelegenheden
  • 5Paco11-08-2018

Nooit meer

Sanitairgebouwen aan renovatie toe Bij sommige douchehokjes geen douchekop of kledinghaakjes afgebroken Sommige wchokjes kunnen niet op slot doordat slotjes zijn afgebroken Savonds geen warme douches of warm water om af te wassen, kranen die de hele dag stromen omdat ze niet goed uit kunnen. Wordt te weinig schoon gemaakt

Animatie alleen in het Italiaans Personeel spreekt nauwelijks Engels Eten in restaurant wel goed Rond het zwembad veel groene aanslag,staan wel bordjes dat de grond glad is, maar zou beter kunnen worden schoongemaakt

• 7Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair
  • 3Johan31-07-2018

Verschrikkelijk

We hadden geboekt voor Camping Free time maar waren overboekt door organisatie s.u.n kamp. We zouden een upgrade krijgen op camping free beach. Dit bleek helaas niet zo te zijn. Free beach is voor locals, het trucje van de touroperator is om mensen binnen te halen via Free time en vervolgens een plaatsje te geven op Free beach. Dit is gebeurt bij meerdere Nederlandse gezinnen in de week dat wij er waren. Op Free beach hadden we een ouderwets muf huisje, aan de rand van het park tussen de accommodaties van personeelsleden. Totaal geen camping gevoel mogen ervaren helaas. Voor onze jonge kinderen absoluut geen speel mogelijjheden. Wc’s geen brillen aanwezig. Douche amper druk om je te douchen. Om nog maar te zwijgen over de 5 euro per persoon voor de toegangspas om de camping op te komen, pure geldklopperij, je hebt aan 1 genoeg voor de parkeerplaats maar moet ze voor alle Volwassenen kopen. Voor ons nooit weer deze camping. Verschrikkelijk

• 5John.B28-08-2017

Mooie ligging Vies sanitair NOOIT MEER

Een camping mooi gelegen aan het strand met een heel mooi dennebos om te wandelen of om te gaan hardlopen. Aan gekomen naar 1400 km konden wij de camping niet op van 12.30 uur tot 14.30 uur rust. We konden wel een plek uit zoeken. We schroken want de camping was nog geen 20% gevuld Maar omdat we gereserveerd hadden toch maar de caravan een plaatsje gegeven en stonden alleen op een veldje. Bij het sanitair gebouw aan gekomen begrepen we wel waarom het zo rustig was. Het was er verschrikkelijk vies en oud. Geen wc brillen,sloten op de deur kapot,tegels van de muur geen douchkoppen,1 keer per dag schoonmaak(waterslang aan en klaar) en als klap op de vuurpijl het riool iedere keer verstopt. Dus voor ons nooit weer naar deze camping,maar zeker wel naar dit gebied want het is prachtig in Toscane.

• 3Eising20-08-2016

Nooit meer

Slecht sanitair, geen wc brillen geen douchekoppen (afgebroken) in de ochtend geen warm water in de douche, in de namiddag gloeiend hete douche geen mogelijkheid tot regelen(drukknop),weinig tot niks te doen voor kinderen (9/14). Auto mag niet op de camping staan. Zee is niet op 500 maar 1200 meter. 1 kraan voor 3 hele rijen campeerplaatsen +/- 50 plekken. Ontzettend veel lawaai van 15 uur tot 24 uur keiharde muziek. Nooi weer deze camping.

• 7Eetgelegenheden
  • 4Jaap Dekker08-08-2016

Nooit meer

Na 1600 km kom je aan bij een receptie waar slecht engels wordt gesproken en 2 chagrijnige mensen zitten die je ontzettend lang laten wachten. Camping is auto vrij dat is prima maar je moet een eind lopen naar je auto en deze is ook niet eens bewaakt s'nachts. Bij het afrekenen wederom lange wacht tijd en moet je ergens anders weer afterekenen voor toeristenbelasting (allemaal erg omslachtig dus). Ik was hier in het hoog seizoen en camping stond half leeg. Dat zegt genoeg. Er zijn veel betere campings voor dat geld. Waardeloze camping

• 5Staat v/h sanitair
  • 1Pierangelo06-09-2015

Mai più

Paesaggio bellissimo, belle le iniziative del paese. Pessimo servizio al campeggio dove manca bancomat e servizi vari che altri invece offrono. Pessimo pure le case mobili infestate da formiche ( fotografate ) e umidità. Siamo praticamente fuggiti. Ci vorrebbe una visita ASL. Non ci torneremo mai più: è il nostro primo caso di insoddisfazione e poi non sapevano nemmeno che eravamo nella casa mobile ....... .

• 2Eetgelegenheden
  • 4Marga18-08-2015

erg veel lawaai

Rondom Free Beach is het een en al camping en vanaf een uur of 16.00 uur klinkt er muziek van al die campings. Dat is aardig storend vooral omdat je dan verschillende muziek door elkaar heen hoort. Onze caravan lag helemaal aan de rand van het park. Hier liep de weg die toegang gaf tot het hele gebied met campings. Free Beach was een van de laatste op die weg. De hele dag maar vooral avond en nacht was er veel overlast van langsrijdend verkeer. Het restaurant was niet best, slechte kwaliteit en reserveren was noodzakelijk maar dit staat nergens. Dat is vooral erg vervelend op de dag van aankomst. Medewerkers spreken slecht Engels en er is weinig tot geen informatie over de camping en de omgeving.

• 2Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair