Vakantiehuis

1 review over Vakantiehuis Borgo La Montanina in het Nederlands

Prachtig mooi huis in Toscane.

Familie van Klij
1-8-2011

We zijn hier eind juli 2011 met 5 families verbleven, iedereen had een eigen slaapkamer en badkamer. Op iedere etage en huis zelfs een eigen keuken. Voldoende ruimte om het huis en prachtig uitzicht over de heuvels van Toscane. Er zijn meerdere dorpen in de buurt voor inkopen. Bij het huis ook een zwembad, naast de wijngaard van het huis, mooi gelegen en voldoende groot. Er is een fitnessruimte en zolder met tafeltennistafel. Prachtige inrichting, het huis is 15e eeuws, maar wel voorzien van een moderne uitrusting, bijv keuken en badkamer. Heel sfeervol.

Gereisd Met vrienden in Fri Jul 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vakantiehuis info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Borgo La Montanina in Bibbiena, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Borgo La Montanina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.