Aparthotel Villa San Filippo

Aparthotel
Kleine hotelsWeer vandaag8°4°
Aparthotel Villa San Filippo
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Villa San Filippo voor je op een rij gezet:

Laatste review

Hotel San Filippo is een grote villa met zo'n 30 kamers en een mooi zwembad. De ligging is prachtig en het nabij gelegen Barberino Val d'Elsa is een klein stadje met een historische kern.

Het uitzicht aan de achterzijde van het hotel is prachtig. Het hotel zelf straalt niet echt levendigheid uit en toen wij daar waren waren de aanwezige hotelgasten niet echt 'uitbundig' te noemen.....

Wij kwamen daar vanwege overplaatsing vanuit een ander hotel (waar veel problemen waren), maar dit was nu niet héél veel beter. 3x de airco uitgevallen in één week, geen minibar op de kamer (werd wel vrij snel geplaatst op verzoek), lamp stuk, handdoeken niet bijtijds verschoond, geen balkon, klein raam, vrij kleine donkere, kamer. Personeel wel behulpzaam, maar ook niet echt heel enthousiast en vriendelijk.

Kenmerken

29 reviews over Aparthotel Villa San Filippo in het Nederlands

mooi uitzicht

jb
29-7-2012

kamers aan renovatie toe en gans het hotel ook schilderen nodig

onkruid aan zwembad,eten trok op niets zeker het diner, dochter had virus opgelopen door ijs te eten.

geen 4sterren waard alleen voor b&b en dan nog.

Schitterend gelegen Toscaans hotel

Astrid & André
11-10-2011

Wij zijn 6 dagen in dit hotel geweest en hotel als "thuis" basis gebruikt voor bezoeken aan diverse steden in Toscane. Het hotel ligt schitterend op een heuvel met uitzicht op het heuvellandschap. Wij hadden de suite, type 200, met een zeer ruime woonkamer met open keuken,slaapkamer,badkamer en groot balkon (enige in hotel). Ontbijt was eenvoudig maar meer dan voldoende keuze in hartig en zoet beleg. Voor het diner was er een keuze uit telkens 2 gerechten (totaal 5 gangen per dag). Diner was van goede kwaliteit/smaak. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Na een vermoeiende dag altijd weer het gevoel om thuis te komen. Zwemwater was fris omdat het in de nacht al behoorlijk afkoelde. Samengevat hebben wij een heerlijke vakantie gehad en komen zeker nog eens terug in dit hotel.

Centraal Toscane

Benny
5-9-2011

Tweede maal bezocht, tweede maal tevreden. Mooie grote kamers, schoonmaak, handdoeken ... niets op aan te merken. Keuken ingericht om kleine dingen klaar te maken (potten, pannen, bestek, borden, afwasmiddel ... en grote ijskast aanwezig). Gelegen op heuvel met zicht op Toscaanse valleien en zelfs San Gimignano (in de verte). Restaurant minder kwalitatief dan eerste keer, echter wij hadden kamer met ontbijt, dus slechts éénmaal diner in hotel gebruikt (TIP: neem geen HP).

Zeer goed restaurant in dorp Barberino Val d'Elsa = Il Campanellino (naast kerk), voor de rest veel eetgelegenheden in San Gimignano. Ook PAM (en andere) supermarkt in Poggibonsi, 10 minuutjes rijden.

Naast de klassieke uitstappen naar Firenze, Sienna, Pisa, Lucca, San Gimignano, Volterra ... kan je ook eens kijken naar Arrezzo, Montepulciano ... iets verder weg maar toch de moeite.

Fawlty Towers ...

EDC
16-7-2011

Zeer goede ligging, mooie omgeving en gebouw. Voor het overige zeker geen 4 sterren, en ook het geld niet waard : Geen management, slecht onderhouden tuin en zwembad, beperkt ontbijt dat bovendien te nuttigen is op ongedekte en soms vuile tafels, ...

nooit meer !!!

karolien
12-7-2011

dit hotel is zeker geen 4 sterren waard. Er is helemaal geen management.Ieder personeelslid doet zijn zin,zeker de kok. Wij vinden het niet kunnen dat de kok om 17u nog champagne ligt te drinken aan het zwembad met enkele vrouwen terwijl de gasten zelf niets konden drinken want er was nooit iemand aanwezig in de bar! Het avondeten was niet te vreten,geen smaak ,geen presentatie,onvoldoende afwisseling.De tafelkleedjes waren niet gestreken en zelfs soms vuil;smorgens zijn de tafels helemaal niet gedekt(dat wij toch wel van een 4 sterhotel verwachten). Bij het ontbijt kregen we uitgedroogd brood.De eitjes waren koud, het vlees niet gekoeld.

Koffie dient u zelf te nemen uit vuile koffiekannen.Geen vers fruisap!

Het enige wat goed is aan het hotel is de ligging.

Het zwembad is vuil,onkruid groeit door de tegels rondom het zwembad.

Ligbedden oud en niet onderhouden.Kussens vuil en gescheurd.

Beste mensen,het was een vakantie om vlug te vergeten!!!!!

Frima, aanrader

Knarf
24-1-2011

Prachtig gelegen, alles aanwezig. Nette en ruime kamers. Vriendelijk. zeer mooie omgeving en alles van daar goed te bereiken.

Kleinschalig hotel, geboekt in HP (2vw + 3 kids). Kamer prachtig, badkamer te klein voor 5 personen. Ontbijt basic en op zijn italiaans, cappucino ... te vragen aan personeel (maken hier geen probleem van). Zwembaden OK, s'avonds veel zwaluwen rondom zwembad. HP diner verzorgt, niet altijd alles voorhanden (bieden wel alternatieven). Zeer rustig gelegen, niemand op terrassen na zonsondergang. Ideale uitvalsbasis voor San Gimignano, Volterra, Firenze, Sienna ...

Zeker GEEN categorie LUXE waard! ! !

Winkelmans
10-10-2010

Perfect ligging in de heuvels van Toscane en dan is ook bijna alles gezegd. Zeker geen HP nemen. Ontbijt ok. Hebben hier 10 dagen overnacht en hebben 2 huwelijken meegemaakt. Ok nog geen probleem tot dat het avondmaal plots om 21u doorgaat. Met 4 aan tafel. Voor de rest geen andere gasten die avond die blijven eten. Eten komt niet allemaal samen aan tafel. 2 hadden eten reeds op voor de andere 2 hun eten kregen. Op de achtergrond zatte italianen die zo vals als een kat aant meezingen zijn op den trouw. Moesten ook elders eten voor de gasten van de trouw. Volgende ochtend terras waar ontbijt genuttigd wordt nog vol lege flessen en afval. 's Avonds geen bier meet te krijgen doordat alles is gegaan naar het huwelijk en dit nog 4 dagen lang geen bier. Tot het volgende huwelijksfeest. Kamers proper, enkel kleine douche. Als je problemen hebt op locatie zeker touroganisatie bellen! Hebben pas thuis klacht ingediend en worden afgedaan als pietluttigheden. Toscane JA. San Filippo NEE

prachtige locatie!

Bosman
18-7-2010

Dit hotel is werkelijk prachtig gelegen, ideaal om de mooiste toscaanse dorpjes te bezoeken. We verbleven in dit hotel op basis van half pension, zowel het ontbijt als het avondeten waren lekker. De porties van het avondeten waren zeer groot en er was vpldoende variatie. De dames aan de receptie waren zeer hulpvaardig.

Het enig minpuntje: te weinig parasols en stoelen aan het zwembad!

Neckermann Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Villa San Filippo in Barberino Val d'Elsa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Villa San Filippo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.