Aparthotel Villa San Filippo

AparthotelWeer vandaag31°18°
Aparthotel Villa San Filippo
7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Villa San Filippo voor je op een rij gezet:

31 reviews over Aparthotel Villa San Filippo in het Nederlands

Ponte della Befana

Barbara Arduino
3-2-2017

ho soggiornato in questa meravigliosa struttura settecentesca nel periodo della Befana, location fantastica e personale competente e gentile . l'ambiente è molto accogliente e vicino a Firenze e Siena, città indimenticabili.

Sicuramente tornerò in questo splendido residence

Capodanno 2017

Marco
23-1-2017

Mi è piaciuto molto il posto...una Villa del 1700 con un paonorama sulle colline del Chianti che ancora non avevo mai visto.. l'accoglienza al ns arrivo è stata veramente ottima, il personale ci ha accolti con molta gentilezza e professionalità.. Abbiamo soggiornato in una camera Superior molto bella e pulita con un arredo tipico..Siamo rimasti per tre notti ed anche la Cucina è ottima ...il cenone ci ha soddisfatto molto... Era la nostra prima espeirenza di soggiorno nel Chianti ed in una Villa Storica... ci ritorneremo in primavera.

Hotel San Filippo is een grote villa met zo'n 30 kamers en een mooi zwembad. De ligging is prachtig en het nabij gelegen Barberino Val d'Elsa is een klein stadje met een historische kern.

Het uitzicht aan de achterzijde van het hotel is prachtig. Het hotel zelf straalt niet echt levendigheid uit en toen wij daar waren waren de aanwezige hotelgasten niet echt 'uitbundig' te noemen.....

Wij kwamen daar vanwege overplaatsing vanuit een ander hotel (waar veel problemen waren), maar dit was nu niet héél veel beter. 3x de airco uitgevallen in één week, geen minibar op de kamer (werd wel vrij snel geplaatst op verzoek), lamp stuk, handdoeken niet bijtijds verschoond, geen balkon, klein raam, vrij kleine donkere, kamer. Personeel wel behulpzaam, maar ook niet echt heel enthousiast en vriendelijk.

mooi uitzicht

jb
29-7-2012

kamers aan renovatie toe en gans het hotel ook schilderen nodig

onkruid aan zwembad,eten trok op niets zeker het diner, dochter had virus opgelopen door ijs te eten.

geen 4sterren waard alleen voor b&b en dan nog.

Schitterend gelegen Toscaans hotel

Astrid & André
11-10-2011

Wij zijn 6 dagen in dit hotel geweest en hotel als "thuis" basis gebruikt voor bezoeken aan diverse steden in Toscane. Het hotel ligt schitterend op een heuvel met uitzicht op het heuvellandschap. Wij hadden de suite, type 200, met een zeer ruime woonkamer met open keuken,slaapkamer,badkamer en groot balkon (enige in hotel). Ontbijt was eenvoudig maar meer dan voldoende keuze in hartig en zoet beleg. Voor het diner was er een keuze uit telkens 2 gerechten (totaal 5 gangen per dag). Diner was van goede kwaliteit/smaak. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Na een vermoeiende dag altijd weer het gevoel om thuis te komen. Zwemwater was fris omdat het in de nacht al behoorlijk afkoelde. Samengevat hebben wij een heerlijke vakantie gehad en komen zeker nog eens terug in dit hotel.

Centraal Toscane

Benny
5-9-2011

Tweede maal bezocht, tweede maal tevreden. Mooie grote kamers, schoonmaak, handdoeken ... niets op aan te merken. Keuken ingericht om kleine dingen klaar te maken (potten, pannen, bestek, borden, afwasmiddel ... en grote ijskast aanwezig). Gelegen op heuvel met zicht op Toscaanse valleien en zelfs San Gimignano (in de verte). Restaurant minder kwalitatief dan eerste keer, echter wij hadden kamer met ontbijt, dus slechts éénmaal diner in hotel gebruikt (TIP: neem geen HP).

Zeer goed restaurant in dorp Barberino Val d'Elsa = Il Campanellino (naast kerk), voor de rest veel eetgelegenheden in San Gimignano. Ook PAM (en andere) supermarkt in Poggibonsi, 10 minuutjes rijden.

Naast de klassieke uitstappen naar Firenze, Sienna, Pisa, Lucca, San Gimignano, Volterra ... kan je ook eens kijken naar Arrezzo, Montepulciano ... iets verder weg maar toch de moeite.

Fawlty Towers ...

EDC
16-7-2011

Zeer goede ligging, mooie omgeving en gebouw. Voor het overige zeker geen 4 sterren, en ook het geld niet waard : Geen management, slecht onderhouden tuin en zwembad, beperkt ontbijt dat bovendien te nuttigen is op ongedekte en soms vuile tafels, ...

nooit meer !!!

karolien
12-7-2011

dit hotel is zeker geen 4 sterren waard. Er is helemaal geen management.Ieder personeelslid doet zijn zin,zeker de kok. Wij vinden het niet kunnen dat de kok om 17u nog champagne ligt te drinken aan het zwembad met enkele vrouwen terwijl de gasten zelf niets konden drinken want er was nooit iemand aanwezig in de bar! Het avondeten was niet te vreten,geen smaak ,geen presentatie,onvoldoende afwisseling.De tafelkleedjes waren niet gestreken en zelfs soms vuil;smorgens zijn de tafels helemaal niet gedekt(dat wij toch wel van een 4 sterhotel verwachten). Bij het ontbijt kregen we uitgedroogd brood.De eitjes waren koud, het vlees niet gekoeld.

Koffie dient u zelf te nemen uit vuile koffiekannen.Geen vers fruisap!

Het enige wat goed is aan het hotel is de ligging.

Het zwembad is vuil,onkruid groeit door de tegels rondom het zwembad.

Ligbedden oud en niet onderhouden.Kussens vuil en gescheurd.

Beste mensen,het was een vakantie om vlug te vergeten!!!!!

Frima, aanrader

Knarf
24-1-2011

Prachtig gelegen, alles aanwezig. Nette en ruime kamers. Vriendelijk. zeer mooie omgeving en alles van daar goed te bereiken.

Kleinschalig hotel, geboekt in HP (2vw + 3 kids). Kamer prachtig, badkamer te klein voor 5 personen. Ontbijt basic en op zijn italiaans, cappucino ... te vragen aan personeel (maken hier geen probleem van). Zwembaden OK, s'avonds veel zwaluwen rondom zwembad. HP diner verzorgt, niet altijd alles voorhanden (bieden wel alternatieven). Zeer rustig gelegen, niemand op terrassen na zonsondergang. Ideale uitvalsbasis voor San Gimignano, Volterra, Firenze, Sienna ...

Vrij Uit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Villa San Filippo in Barberino Val d'Elsa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Villa San Filippo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Villa San Filippo scoort een 7.71 uit 10 op basis van 31 reviews.