Camping Semifonte

Camping Semifonte
7,8

3 tips over Camping Semifonte

Marc, 25-6-2014
Bedenk goed of je tussen 12:00 en 15:00 de camping af wil, want dan zit de slagboom dicht en kan niemand erop of af..
marjoleine, 10-6-2014
Lekker eten bij het restaurant bovenaan de camping. Geroosterd Toscaans vlees, om je vingers bij op te eten hmm. En in Barberino, tegenover de doorgangsweg bovenaan bij de burcht. s avonds heb je een geweldig uitzicht vanaf deze plek over de vallei. Je zit heerlijk buiten en ziet zo de zon ondergaan. Ik wil hier zeker nog eens terug.
Roland, 20-9-2013
Aanrader: tuffen door het Toscaanse landschap op een scootertje. Wij hebben scooters gehuurd bij Chianti Moto Bike (nabij Poggibonsi). Goede service, uitgebreide uitleg, met een kleine bijbetaling worden de scooters geleverd en opgehaald bij de camping, men is coulant bij eventuele problemen.

We hebben een aantal aanbieders voor Semifonte voor je op een rij gezet: