Bed and Breakfast Le Querciole

BedAndBreakfast
Kleine hotelsWeer vandaag23°12°
Bed and Breakfast Le Querciole

We hebben een aantal aanbieders voor Le Querciole voor je op een rij gezet:

2 reviews over Bed and Breakfast Le Querciole in het Nederlands

Geweldig

iko
20-8-2012

Mooie locatie met zeer hartelijke gastvrouw. Om het gebouw veel plaats om te zitten en te genieten. Vooral het schommelbankje was in trek. Met zwembadje. Je kon 's morgens San Gimignano zien liggen.

prachtige plek!

kris
8-9-2010

mooie grote kamer, schoon, eigenaresse zeer vriendelijk. Prima ontbijt. zwembad met uitzicht over de wijngaarden. centraal gelegen, kortom aanrader!

Enige minpuntje was dat de keuken niet langer gebruikt mag worden om 's avonds zelf te koken, wat met een gezin met kinderen toch wel eens handig is.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Le Querciole in Barberino Val d'Elsa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Le Querciole zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.