vakanties Barberino Val d'Elsa

Reviews over Barberino Val d'Elsa

zeer rustige en leuke uitvalsbasis

Guido Eyckmans,
    20-7-2017

Zeer vriendelijke en behulpzame beheerders, verzorgd sanitair, mooie en leuke omgeving voor een verkenning van de Toscaanse kunststeden een prima ligging, neem iets preventief mee tegen muggen en vlooien.

Prima plek

JW,
    27-9-2016

Echte Italiaanse camping. Je staat op terrassen waardoor je ondanks de niet al te grote plekken toch wel een gevoel van vrijheid hebt. De camping ligt heel rustig achter het dorpje. Het opzetzwembad is echt groot, je kunt echt wel baantjes trekken en afkoelen na een warme dag.

Verder vind je in het dorpje alles wat je nodig hebt; boodschappen, restaurantjes etc.

De eigenaren zijn vriendelijk en behulpzaam. Al met al is het prima vertoeven op deze camping.

Enige minpuntje was de geur bij één van de sanitairgebouwen. Alles wordt wel goed schoongehouden, we hebben geen enkele keer een vies toilet aangetroffen.

Geweldig!

Marjolein,
    18-8-2016

De eerste indruk van de camping was matig. De plekken zijn klein en staan dicht op elkaar. Uiteindelijk hebben we een week op deze camping gestaan en zijn erg enthousiast! Het zwembad boven is verzorgd en mooi. Ook het uitzicht is schitterend! Het zwembad beneden is ook heerlijk en een stuk rustiger. Ook kun je hier duiken. We hadden een plek met eigen sanitair. Heerlijk warm water, handig en schoon! Het toilet gebouw boven is netjes en verzorgd. Een babybadje, douche voor kleine kinderen, goede wasmachine en zo mogelijk een koelkast te huur. Camping is dicht bij plaatsen als Luca, Pisa en Florence.

Voor het echte Toscaanse landschap moet je nog wel wat verder rijden.

Hele fijne camping!

Eveline,
    8-8-2016

Wat een fijne camping is dit! Ontvangst was echt prima. We hadden keuze uit diverse plekken. Eigenaar was vriendelijk en erg behulpzaam.

Sanitair is schoon. Douches zijn lekker warm.

Sienna, Lucca & Florance liggen op prima rijafstand van de camping.

Overal op de camping is gratis wifi.

Mooie ligging, veel schaduw, aanrader!

M & E,
    29-7-2016

Waren hier van plan 9 dagen te staan, zijn er uiteindelijk 15 geworden. Florence met de bus gedaan (6.60 p.p. is retourtje) en kaartjes op de camping te koop. Verder hebben wij vanaf hier bezocht: San gimignano, Volterra, Siena, Pisa, Lucca, Livorno en vele schattige dorpjes onderweg. Opzetzwembadje blijk toch een behoorlijk zwembad te zijn (13*7*1.20). Heerlijk om in af te koelen. Veel schaduw op het tentenveld. Douches gratis en heerlijk warm. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Dagelijks reiniging van zwembad en toiletten.

Enige nadeel: Geen wc brillen en toiletpapier

Wij zullen hier in de toekomst vaker komen.

Barberino Val d'Elsa scoort een 8,5 uit 10, op basis van 16 reviews