Sorteren

Reviews over Barberino Val d'Elsa

Heerlijke vakantie gehad!

Marjolein
    18-8-2016

De camping wordt beheerd door vriendelijke mensen. Er is een klein winkeltje waar je echt alleen het nodige kunt krijgen. Het toilet gebouw is netjes, warm water. Wel hangt er soms een vieze lucht rond het toilet gebouw.

De plekken zijn niet groot, maar zo nodig kun je twee plekken huren.

Op loopafstand ligt het plaatsje Barberino. Het is een klein dorpje, maar zeker de moeite waard. Je kunt er heerlijk eten met uitzicht over het Toscaanse landschap. Schitterend!

De camping ligt in een prachtig gebied. Het plaatsje Castelino del Chianti is zeker de moeite waard. Grote plaatsen zijn vanaf de camping ook goed te bereiken.

Voor herhaling vatbaar!

Rustiek

Marc
    25-6-2014
    Heeft alle basis dingen voor een vakantie (of in de directe omgeving): winkel, pinautomaat etc)

Hier willen we nog eens terugkomen.

marjoleine
    10-6-2014

Mooie centrale ligging om Toscane te verkennen. We gingen naar Siena, Florence, San Gimignano, Volterra. Allemaal zeer de moeite waard. En maakten mooie tochten, te voet en met de auto door het Chianti gebied. Mensen zijn gek op honden en deze mochten we dan ook eigenlijk overal heen meenemen, behalve de musea en tuinen, wat logisch is.

Je kan er diverse wijncaves bezoeken, dat hebben wij niet gedaan. En ook van alles kopen bij de boeren. Heerlijke kaas en lekkere wijnen te kust en te keur. Ze zijn er trots op en willen er graag over vertellen. Biologisch eten en drinken is ook in Italie hip en dat werd dan ook aan geprezen. Wij willen hier graag een terug.

Barberino Val d'Elsa scoort een 8,7 uit 10, op basis van 16 reviews