Vakantiehuis Valle de Medici

ItaliëToscaneBarberino di Mugello

We hebben een aantal aanbieders voor Vakantiehuis Valle de Medici voor je op een rij gezet:

9.3FenomenaalScore uit 6 reviews
+10/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.3FenomenaalScore uit 6 reviews
  • 9.3Ruimte

Vakantiehuis info

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiehuis infoTonen op kaart

6 Reviews over Valle de Medici

• 9Gino en Winny21-08-2017

Super verblijf gehad

Mooi appartement. wij hadden app 7. Zit je steeds in de schaduw wat met de Toscaanse temperaturen erg aangenaam is. Aan app 7 heb je je eigen stukje tuin waar je lekker buiten kan ontbijten in de schaduw. Ons verblijf was 2 weken en we hadden spijt dat we naar huis moesten. Badkamer lamp gesprongen, bleek heel de lamp verbrand te zijn. giueseppe heeft dat direct in orde gebracht. Voor ons een minpuntje; er was geen koffiezetapparaat aanwezig, maar dat hebben we zelf opgelost. Bedden slapen zalig en het is koel om te slapen als je het raam tegen de avond openzet. (geen airco) wel windmolens beschikbaar. Het verblijf is redelijk hoog gelegen en daarom trage wifi maar daar kan de eigenaar niks aan doen. Elke week pizzaparty. bakt de eigenaar zelf pizza, met als kers op de taart zelfgemaakte limmoncello. Zwembad was zalig. het verblijf ligt op 4 km van het dorp waar je je boodschappen kan halen. 3 supermarkten in de buurt.

Bedankt Giuseppe Voor het aangename verblijf

• 8Emile05-08-2017

Super!!

Prachtige, rustige en kleinschalige accommodatie. Mooi, ruim en schoon appartement. Gelegen in bergachtig gebied (Niet in de Toscaanse heuvels zoals vooraf gedacht). Grote tuin met zwembad. Gelegenheid om te BBQ'en en gezamenlijk gebruik te maken van de "Pizza" steenoven, reuze gezellig. Bakker komt iedere ochtend even het terrein op rijden. Guiseppe doet werkelijk alles om het zijn gasten naar de zin te maken. Bezoekers zijn een mix van mensen op doorreis en degene die wat langer verblijven. Nederlanders, Italianen, Fransen en Denen gezien. In de omgeving zoveel te doen dat het teveel is om op te noemen. Gasten gebruiken het verblijf veelal als uitvals basis om de omgeving te ontdekken. Uiteraard de bekende steden (Florance met de trein prima te doen), het race circuit, het meer van Toscane en nog veeeel meer. Een echte aanrader voor mensen die er graag op uit trekken.

• 10Henry Brandsen25-08-2016

Top accommodatie faciliteiten en omgeving.

Fijne accomodatie met zeer meedenkende en vriendelijke eigenaars Prachtige omgeving. Veel bezienswaardigheden binnen 1 uur rijden.

• 10Trudy en Maurice20-08-2016

geweldig

Zeer mooie ligging en super mooi appartement met een heel goed verzorgde weide en een mooi zwembad, eigenaren zijn geweldige mensen die alles doen om u vakantie onvergetelijk te maken. een Complex om u tegen te zeggen. Grazie guisseppe en laura. ciao Maurice en Trudy

• 10Robert Smans01-07-2016

Fantastische plek !

We hebben het ontzettend naar onze zin gehad in dit Toscaanse paradijsje. We zijn hartelijk ontvangen dor Giuseppe en Laura. Slechts op een steenworp afstand van Florence , Lucca Bologna. Een leuk uitstapje is ook het nabij gelegen meer Bilancino bij Barberino . Heel fijn appartement en zwembad. De grote weide is fijn om te spelen voor de kinderen ( volleybal, voetbal etc) of om even lekker terugtrekken om wat te luieren.

• 9karen gerrits12-08-2013

Wat een geweldige plek !

Dit grote vakantiehuis heeft 8 appartementen die goed onderhouden zijn. Wij hebben gebruik gemaakt van een appartement met 2 slaapkamers. De eigenaar woont zelf op het terrein is altijd beschikbaar om te helpen. Het zwembad wordt goed onderhouden. Er is een bbq plek waar je kunt eten en koken, met een pizaoven. Geweldige plek en lieve mensen. Onze twee meiden (11 en 7) hebben zich uitstekend vermaakt ondanks het ontbreken van veel andere kinderen. Kortom.. een toplocatie voor een topvakantie. Florence, pisa, luca allemaal goed te bereizen vanuit dit plekje.

Vakantiehuis Valle de Medici info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Meals

Veilig betalen met