Appartement Poggiolino

ItaliëToscaneBarberino di Mugello

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Poggiolino voor je op een rij gezet:

7GoedScore uit 3 reviews

0Tonen op kaart

3 Reviews over Poggiolino

• 6van waesberge17-08-2014

niet voor ons

het huisje is wel goed, klein zwembad en voor de rest niets, niets in de omgeving, florence is de moeite waard, de outlet in de buurt is een leuk uitje. voor alles heb je de auto nodig gelukkig beneden in het dorpje een goed restaurant. voor complete afzondering en rust is het ideaal maar niet meer voor ons

• 7Hilde08-07-2011

Prachtig uitzicht, mooie appartementen en tuin.

Poggiolino is een prachtig huis met een mooie ligging. De italiaanse beheerders zijn zeer gastvrij. Bedenk wel dat je voor alles de auto nodig hebt. Een wandeling in de directe omgeving is niet mogelijk. Dat was jammer. Wel 2 restaurantjes op loopafstand. Op zich een rustige ligging, maar de weg door het gehucht Montecarelli gaf vooral in het weekend wel wat overlast.

• 8AvdB29-06-2011

Netjes en goed verzorgt

Prima huisje, geen airco maar de fan is toereikend, zou zo weer gaan. Kindvriendelijkheid laat wat te wensen over maar dat was vooraf bekend. Locatie is rustig en een fijn zwembad.

Appartement Poggiolino info

Veilig betalen met