Villa La Bruscola

Met jonge kinderen

vergane glorie

Versterre
14-4-2009

Bij aankomst lijkt het een kasteel zo mooi, maar binnen alles jaren 60 en alles is gammel/gebroken. De boomhut die op de site staat, werd bij aankomst door de tuinman onraden vanwege de vele gaten (rottend hout) Binnen in de villa heel veel kamers echter alles gammel en ouderwets EN smerig. Wij hebben een groot gedeelte vande reis som teruggekregen!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa La Bruscola in Barberino di Mugello, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa La Bruscola zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.