Appartement Borgo Montecarelli

Appartement info

0Tonen op kaart

3 Reviews over Borgo Montecarelli

• 9Joan D'Alessandro09-09-2018

Dit was de derde keer dat we hier waren, ook in 2012 en 2013. Het complex is zeer mooi met ruime appartementen en een mooi zwembad. Vanaf de rand van het zwembad kijk je naar het dorpje beneden je. Er wordt veel gefietst en motor gereden omdat de pas Futa er ligt. Er liggen 2 restaurantjes, de derde was helaas dicht wat ik toch wel een domper vond toen we aankwamen. Het dorpje ligt erg centraal t.o.v. de grote plaatsen waaronder Florence. Je hebt wel een auto nodig omdat de supermarkt en barretjes in Barberino di Mugello liggen ongeveer 8 km verderop. Het is zeker een aanrader als je van je rust houdt.

• 9Fam van der Kruk31-07-2016

Prima plek in de heuvels ten noorden van Florence

Met 4 volwassen hebben wij de laatste week van juli 2016 hier doorgebracht. Heerlijke locatie, zeer vriendelijke gastvrouw/heer. Het complex bestaat uit 7 appartementen waar diverse internationale organisaties hun gasten in onderbrengen. Wij zaten met oa Belgen, Duitsers en Engelsen. Prima groot zwembad, tot ca 2,40 meter diep. Enige punt van "kritiek" was de ultra trage WiFi (en het dito bereik), het ontbreken van een thermostaat op de douchekraan, de zeer gedateerde tv en her formaat van de bedden. Voor personen groter dan 1.90 kan dit problemen opleveren. Appartement is voor 4 personen maximaal (met 6 is het toch echt te klein!!). Groot pluspunt was de waanzinnig leuke pizza avond waar de Italiaanse gastvrijheid zeer goed tot haar recht kwam. Een aanrader!! Ook qua ligging goed te doen waar het uitstapjes betreft; wij hebben oa Venetië, Pisa, Florence en Modena (Frerrari) bezocht. In het dorp bevinden zich 2 traditionele Italiaanse restaurants, eveneens aanraders!

• 9mirjam_knipscheer23-08-2014

Heerlijke plek!

Mooi, ruim en volledig ingericht appartement. Fijn zwembad met lekkere ligstoelen en bedjes. Mooi uitzicht! Erg leuk,lekker en goed georganiseerd de gratis pizza avond. Zeer vriendelijk personeel! 2 restaurants op loopafstand. Beide goed maar 1 vonden wij wel heel sfeervol. Deze moet je wel reserveren maar zeker de moeite waard.

Appartement Borgo Montecarelli info

Veilig betalen met