Appartement Borgo La Fratta

Appartement
Appartement Borgo La Fratta
8,3

3 reviews over Appartement Borgo La Fratta in het Nederlands

Prettig vakantieverblijf met mooi zwembad

N
3-7-2011

Prettig vakantie-appartement met vriendelijke gastvrouw die echt probeert het je naar de zin te maken. Het zwembad ligt erg mooi. Prachtig uitzicht op het meer van Bilancino. Genoeglijke ontbijtfaciliteit, soms met zelfgebakken lekkernij erbij. Zitje bij het appartement wel wat beperkt. Mogelijkheden om zelf te koken zijn ook wat beperkt.

Gereisd Met partner in Tue Jun 14 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Sfeervol in de groene heuvels van Toscane.

Femke
9-5-2011

Leuke appartementen met eigen tuin op een groot landgoed. Ruim, stijlvol en volledig ingericht en met een indrukwekkend zwembad met uitzicht op het Lago Bilanciana (een meer middenin de groene heuvels van de Mugello). Sympathieke eigenaresse die snel inspringt op specifieke wensen en direct veel basisinfo geeft. Mooie wandelroutes, tips om snel in Florence te komen. Met BBQ en wasmachine te leen. En dan ook nog een geweldige trattoria op loopafstand.

Wij sliepen in La Fratta 6 en 7. Voordeel: 1 ingang met 2 appartementen. Ideaal voor een familie die af en toe wat privacy wil.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun May 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zeer mooi gelegen appartement.

Luc
28-8-2010

Dit was een zeer mooi gelegen, ruim appartement met een mooi zwembad in een prachtige omgeving. De gastvrouw was erg vriendelijk, behulpzaam en kan goed engels. Het enige nadeel was het bed dat niet erg comfortabel lag al zijn wij daar zeer kritisch in. Voor de rest is dit een echte aanrader.

Gereisd Met partner in Sat Aug 14 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

• AdresVia di Latera 40 50031(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Nog geen informatie beschikbaar over Appartement Borgo La Fratta

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Borgo La Fratta in Barberino di Mugello, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Borgo La Fratta zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.