Vakantiehuis Podere Montecaci

Vakantiehuis Podere Montecaci

Vakantiehuis

1 review over Vakantiehuis Podere Montecaci in het Nederlands

2008

Heerlijk vakantiehuis, rustig gelegen.

DDCJ
12-11-2008

Fijn vakantiehuis. Verdeeld over 2 verdiepingen met 3 keukens, 4 badkamers, 2 huiskamers. Gemakkelijk te doen met 2 of zelfs 3 families. Erg mooi gelegen, afgelegen na een zandpad van ca 2 km. Aardige eigenaar.

Gereisd Familie in Wed Nov 12 2008 20:54:41 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vakantiehuis info

Nog geen informatie beschikbaar over Vakantiehuis Podere Montecaci

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Podere Montecaci in Asciano, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Podere Montecaci zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.