Villa la Campana

• 7.8Inrichting
  • 9.6Ruimte

Villa info

• Sportfaciliteiten
Meer villa infoTonen op kaart

2 Reviews over la Campana

• 8Ralph Schunken24-08-2020

Heerlijke locatie in Toscane

Wie zaten in een groot appartement (3 slaapkamers, 2 badkamers) op de begane grond. Het appartement had alles wat we nodig hadden. Het zwembad was prima en ook goed schoongemaakt en daarnaast ook nog een prima tennisbaan. I.v.m. Covid-19 was er geen mogelijkheid om iets op het terrein te eten. Hiervoor moest je naar het dorp (10 minuten rijden). Hier zat een prima supermarkt en een goede bakker. Dus wel iedere ochtend de berg af.

• 7zuiderzon6604-08-2014

Mooie omgeving, weinig service

Tenuta La Campana ligt mooi in een rustige, typisch Toscaanse omgeving. Het appartement waarin we verbleven was prima, erg ruim opgezet met goede inrichting. Een week voordat we kwamen ontvingen we een mail met diverse service-mogelijkheden zoals broodjesservice, eten verkrijgbaar bij het zwembad e.d. Tijdens ons verblijf bleek dat we voor de broodjesservice 35,- extra moesten betalen en voor de overige service-items gold dat je 5 dagen van te voren moest reserveren. Ik kan echt niet zeggen of ik over 5 dagen aan het zwembad iets wil eten;-(. Het is ruim een kwartier rijden naar het dorpje voor een bakker (die tijdens de zomervakantie gesloten was) of een supermarkt. Het zwembad werd niet goed schoon gemaakt. Personeel is erg vriendelijk maar nauwelijks aanwezig. Er is geen barretje of restaurant, wel een koffie-automaat en een frisdrankautomaat. Er staan 2 wasmachines waar je gratis gebruik van kunt maken. Er staan een aantal speeltoestellen voor kinderen zoals een schommel.

Villa la Campana info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij