Villa la Campana

We hebben een aantal aanbieders voor la Campana voor je op een rij gezet:

1 review over Villa la Campana

• 7zuiderzon6604-08-2014

Mooie omgeving, weinig service

Tenuta La Campana ligt mooi in een rustige, typisch Toscaanse omgeving. Het appartement waarin we verbleven was prima, erg ruim opgezet met goede inrichting. Een week voordat we kwamen ontvingen we een mail met diverse service-mogelijkheden zoals broodjesservice, eten verkrijgbaar bij het zwembad e.d. Tijdens ons verblijf bleek dat we voor de broodjesservice 35,- extra moesten betalen en voor de overige service-items gold dat je 5 dagen van te voren moest reserveren. Ik kan echt niet zeggen of ik over 5 dagen aan het zwembad iets wil eten;-(. Het is ruim een kwartier rijden naar het dorpje voor een bakker (die tijdens de zomervakantie gesloten was) of een supermarkt. Het zwembad werd niet goed schoon gemaakt. Personeel is erg vriendelijk maar nauwelijks aanwezig. Er is geen barretje of restaurant, wel een koffie-automaat en een frisdrankautomaat. Er staan 2 wasmachines waar je gratis gebruik van kunt maken. Er staan een aantal speeltoestellen voor kinderen zoals een schommel.

Met jonge kinderen

We hebben een aantal aanbieders voor la Campana voor je op een rij gezet:

0 tips over Villa la Campana

0 vragen over Villa la Campana

Villa info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
      • Aantal personenMeer dan 12

• Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, TV, Wasmachine