Hotel Castello di Leonina

Hotel Castello di Leonina

8.3Fantastisch

Italië, Toscane, Asciano

Op vakantie geweest naar Castello di Leonina?

8.3Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Castello di Leonina voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Castello di Leonina

• 7marie jose ron31-08-2010

wel erg stil

Twee dagen verbleven op Castello di Leonina en dat is lang genoeg want ondanks dat het erg luxe is is het er ook zo goed als uitgestorven. Je komt er bijna niemand tegen en wij waren er in het hoogseizoen. Wij troffen erg slecht weer en waren blij dat we in de auto konden stappen naar Siena wat vlakbij ligt. Het ontbijt was goed maar ook daar zaten we weer in ons uppie. Ik had er de hele tijd het gevoel te moeten fluisteren. Het grote zwembad hebben we niet gevonden wel een piepklein zwembadje wat er volgens ons meer voor de sier lag. Het uitzicht is prachtig en als je van complete rust houdt zit je er prima. Wij vonden het meer op een klooster lijken dan op een hotel.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010

• 9Jan van Goethem18-06-2009

Aanrader, geweldige omgeving

Op een heuvel met een oprijlaan van 1.3 km in een prachtige omgeving. Een aanrader als je van het Toscaanse landschap houdt. Accomodatie zach er prachtig uit en was schoon. Wij waren er in de eerste week van juni en dan is het wel heel erg stil in dit hotel. Dat is het enige minpunt

Gereisd met partner in juni 2009

• 9Jantine 01-09-2008

mooi, luxe hotel met geweldige ligging

dit is echt een plaatje. het hotel ziet er met de oprijlaan van cipressen, de buitenkant, binnenkant en de kamers geweldig luxe uit. de kamers hebben airco, heerlijk als het zo warm is. je ziet weinig personeel het hotel leeft totaal niet, dat is jammer. het zwembad ligt wat afgelegen maar is wel heerlijk. het ontbijt is echt super, alles wat je je maar wensen kan! een geweldig hotel voor even want het leeft niet.

Gereisd met partner in september 2008

Hotel Castello di Leonina info