Vakantiehuis Aia Vecchia di Montalceto

Vakantiehuis
Vakantiehuis Aia Vecchia di Montalceto

We hebben een aantal aanbieders voor Aia Vecchia di Montalceto voor je op een rij gezet:

2 reviews over Vakantiehuis Aia Vecchia di Montalceto in het Nederlands

Familie

prachtig uitzicht maar ver van alles vandaan

janneke
26-3-2010

Prachtig (deel van) huis waar we verbleven met 3 volwassenen en 3 kinderen. Het uitzicht is magnifiek. Het huis is ver van supermarkt en andere eerste levenensbehoeften gelegen helemaal als je nagaat dat we het met een tafelmodel koelkastje moesten doen.

Zwembad prachtig maar zeer veel wespen. Wanneer je uit eten gaat moet je je kleine kinderen wel laten opblijven want voor 21 uur kun je in geen enkel restaurant terecht. Kortom: Fantastische plek, maar niet voor jonge kinderen of mensen die af en toe even lekker op een terrasje willen zitten.

2008

Voor herhaling vatbaar. Geweldige accomodatie.

K.J. Venendaal
13-7-2008

Super complex. Prijzig maar echt de moeite waard.

Jammer dat het zwembad op zo'n 200 meter ligt. Maar een beetje beweging kan geen kwaad. Het is beslist geen straf wanneer zij ons hier wederom heen sturen. Wij waren met 5 gezinnen en hadden het geheel dus voor onszelf. Eigenaresse vriendelijk en behulpzaam.

Bij het zwembad is een goed verzorgd toilet en koelkast.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Aia Vecchia di Montalceto in Asciano, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Aia Vecchia di Montalceto zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.