Hotel Paggeria Medicea

ItaliëToscaneArtimino

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Paggeria Medicea voor je op een rij gezet:

9.3FenomenaalScore uit 3 reviews
+9/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.3FenomenaalScore uit 3 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

5 Reviews over Paggeria Medicea

• 9Maurice22-12-2015

Prima Hotel!

Dit is echt een hotel om lekker te relaxen. We logeerden 9 dagen in een kamer aan de kant van de Villa Medicea. Kamer werd iedere dag schoon gemaakt en zonder te vragen lagen er al nieuwe badhanddoeken om mee te nemen naar het zwembad. Ontbijt was lekker en genoeg keuze met buiten een prachtig uitzicht. Tip: Avondeten in Artimino kun je beter van tevoren al reserveren, omdat het maar een klein dorpje is. ( Hotel doet dit ook voor de gasten). Zelf zijn we vaker naar restaurant Bottega Peruzzi geweest...erg lekker! Wat ons verder opviel in dit hotel was dat er veel doorreis gasten waren en 's morgens was er geen handdoekje leggen bij het zwembad. Een nadeel voor ons was dat er 's avonds bij de bar echt niets te doen was.

• 9Ronald29-08-2008

Aanrader!

Mooi hotel, zeer goed ontbijt. Kamer op de 1 verdieping, zeer ruim met hoog oplopend plafond. Mooie badkamer. Het zijn wel donkere kamers omdat het een oud gebouw is (1 klein raampje), maar daar merk je eigenlijk weinig van. Airco voldoet goed, vrij geruisloos. Het enige minpuntje vond ik dat de kamer een klein beetje muf rook. Maar superbedden!

Groot zwembad, niet verwarmd, temperatuur vergelijkbaar met een banenzwembad, ok dus. Wel krap bemeten aantal ligstoelen, leek het. Geen animatie (gelukkig!)

Receptie spreekt vloeiend Engels.

Twee keer goed gegeten in het restaurant naast het hotel.

Ligging bovenop een heuvel, mooi uitzicht. Soms steile toegangsroutes.

NB. De naastgelegen Villa Artimino (zeer imposant) behoort niet tot het hotel.

Alleszins zijn geld en de 4sterren waard!

• 9Marie-Thérèse van den Heuvel-Somers03-04-2008

Door de jarenlange ervaring van het doorbrengen van onze vakanties in de Paggeria, kunnen wij U deze locatie zeker aanbevelen. Mooie omgeving, centraal, en, die steile weg valt na 1 keer best mee.

• 9R. Baken28-08-2007

De smalle en steile weg naar het hotel wordt goedgemaakt door een buitengewoon plezieirg verblijf in het hotel. Behulpzaam personeel, goede kamers, prachtige tuin met zwembad en adembenemend uitzicht!!

• 10LORIES15-08-2007

Prachtig gelegen hotel,zeer ruime en mooi ingerichte kamer en badkamer met airco.Groot zwembad met springplank en grote rustige tuin eromheen. Verzorgd ontbijt buiten.1restaurant naast hotel goed.2de restaurant in dorpje ernaast.Klassehotel om volledig tot rust te komen en Firenze te bezoeken(trein nemen in SIGNA)

Hotel Paggeria Medicea info

• KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)