Géén boekingskosten

Vakantiehuis Villino Alba

ItaliëToscaneArezzo

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiehuis Villino Alba voor je op een rij gezet:

8.5FantastischScore uit 2 reviews

Vakantiehuis info

2 Reviews over Villino Alba

• 8Luc Verhetsel21-02-2010

Prima huis

Wij waren er te gast in het voorseizoen, maart 2009. We hadden voor onze groep van 13 personen het hele huis afgehuurd. De inrichting is zeer net en verzorgd. Het huis ligt volledig afgezonderd op een berg in de bossen. De ligging is ideaal voor bezoek aan de grote steden in Toscane. Ook wij huurden auto's in Pisa. Winkelen moet je overdag doen: in Battifolle (ongeveer op 3km langs een bospad) heb je zeer weinig handelszaken, in Arezzo daarentegen vind je volop supermarkten. Aanrader voor verschillende families die toch privacy op prijs stellen

• 9addy jager22-07-2009

Uitstekend familieverblijf!

We hebben in de meivakantie twee weken in Villino Alba doorgebracht met kinderen en kleinkinderen. Door de indeling is het huis hier heel geschikt voor: drie "huizen" die min of meer in elkaar overlopen. Genoeg ruime slaapkamers, prima badkamers overvloedig linnengoed dat na een week gewisseld werd. Prachtig gelegen, rustig, maar toch niet helemaal buiten de bewoonde wereld: Arezzo, met alle voorzieningen op 10 kilometer. Je hebt wel een (huur)auto nodig. Het huis was bij aankomst brandschoon, alle bedden opgemaakt en een praktisch startpakket levensmiddelen stond klaar. Erg vriendelijke eigenaren. Vooral buiten het hoogseizoen is de prijs/kwaliteit verhouding gunstig.

Vakantiehuis Villino Alba info