Hotel Minerva

Hotel Minerva

We hebben een aantal aanbieders voor Minerva voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Minerva in het Nederlands

Hotel mooi maar dan in een andere stad.

anja
15-9-2017

Mooie accommodatie maar ligt in de verkeerde stad. Was beter geweest aan de rand van deze stad.

Hotel manager, General Manager, 26-9-2017

Thank you for your opinion, Hotel Minerva is located along the street leading to the city center of Arezzo (15/20 minutes walking distance) and it is at 7 km from the exit of the Motorway A1 (Rome to Milano) .

Best regards

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Minerva in Arezzo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Minerva zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.