Camping Villaggio Miramare

ItaliëToscaneAntignano

We hebben een aantal aanbieders voor Camping Villaggio Miramare voor je op een rij gezet:

5.2MatigScore uit 27 reviews
+36/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

5.2MatigScore uit 27 reviews
  • 6.6Eetgelegenheden
  • 4.8Staat v/h sanitair

• Sportfaciliteiten
Meer camping infoTonen op kaart

28 Reviews over Villaggio Miramare

• 4Yoshi26-08-2017

Een net niet camping

Wij hadden een bungalow geboekt voor 16 dagen op deze camping prima en super schoon. Bedden lagen heerlijk. Wel zijn de bungalows gehorig. weinig privacy rondom de bungalow. Personeel vriendelijk, maar weinig doortastend. Op het moment dat wij iemand nodig hadden met BHV, was deze niet aanwezig op de camping en werd er weinig assertief gereageerd door het personeel. Camping biedt weinig vertier het zwembad is klein een sjofele voetbalkooi pingpong en voetbaltafel en in de zgn. Gamelhal staan een paar flipperkasten. Er is een kidsclub, hier heeft ons zoontje geen gebruik van genaakt. S avonds is er wel vermaakt, vanuit ons bed van mee kunnen "genieten" De camping ligt aan een zeer drukke weg, waar (te) hard wordt gereden. Hierdoor verplicht om alle uitstapjes met de auto te maken. We hebben een paar keer pizza's afgehaald en dezen waren prima. De kampwinkel klein en beperkte keuze. Uiteindelijk veel vakantiegeld betaald voor weinig echt vakantiegevoel.

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 4Paul22-08-2017

Nooit meer!!

2 nachten in een bungalow gezeten op doorreis naar Elba. Voor 2 nachten is het nog wel te doen, een langer verblijf is echt niet aan te bevelen. Gedurende ons verblijf een bezoek aan Pisa gebracht dus relatief niet lang op de camping gezeten. Het zwembad en prima om na een dagje weg even verkoeling te zoeken. Het strand bestaat uit alleen maar rotsen en nodigt niet uit om gezellig te gaan liggen. De bungalow's zijn oud en staan heel dicht op elkaar (weinig privacy) en zijn enorm gehorig. De camping ligt aan een hele drukke weg en de trein hoor je 's-nachts door je bungalow heen razen. De campingwinkel is erg beperkt en voor een beetje boodschappen moet je al naar de supermarkt. We hadden een schoon bed voor 2 nachten en daar is eigenlijk alles wel mee gezegd.

• 4Eetgelegenheden
  • 1Nick05-08-2017

Verschrikkelijk!

Doe het niet! Normaal neem ik niet de moeite om een beoordeling te plaatsen, maar dit was zó slecht dat ik hier mensen voor wil behoeden. We hebben 1 nacht overnacht in een bungalow, maar heb geen oog dicht gedaan. Dit komt omdat het ten eerste niet afkoelde im het huis, de bedden verschrikkelijk slecht en er om het half uur een trein langs raast (ook 's nachts!). Personeel overigens ook heel onvriendelijk. Dit was onze slechtste reiservaring ooit!

• 1Eetgelegenheden
  • 1Nancy07-07-2017

Na 1 dag vertrokken!

Verschrikkelijke camping aan een zeer drukke weg! Veel achterstallig onderhoud en zeer hond onvriendelijk. Na 1 dag vetrokken uit de veel te kleine bungalow met deels zeezicht waarvoor je extra moet betalen maar geen deels zeezicht krijgt. Hond uitlaten aan de overkant van de drukke weg op een parkeerterrein met oude koelkasten en andere zooi. Rotsstrand is niet te doen.

• 4Eetgelegenheden
  • 3Darek07-10-2016

najsłabszy camping, na jakim byłem

fatalne położenie - przy ruchliwej głośnej drodze i linii kolejowej - hałas!!! czas pracy recepcji, godziny otwarcia sklepu, basenik - porażka, plaża ? beton...beton...kamienie, niebezpieczna - tylko dla pływających, a dzieci??? Mobilhome dla 4 osób - ...ok, trochę ciasno, ale czysto. Dwie "sypialnie" z łazienkami i ...ciepłą wodą!!!, WiFi - wyjątkowo dobre! No i restauracja!!! ++++++++++ super pizza, owoce morza, po prostu włoskie smaki, ale to za mało żeby polecać to miejsce

• 10Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 6Enrico torino28-08-2016

vista stupenda il resto...

Il campeggio é situato in una zona fuori Livorno su una scogliera con una vista fantastica. Il bungalow dove abbiamo soggiornato era carino e confortevole e abbastanza pulito. La spiaggia quasi inesistente tutta sassi e scogli e accesso al mare non semplice. Nota dolente la piscina con i lettini a PAGAMENTO e una zona libera veramente risicata. Animazione per ragazzi e adulti non prevista.... Peccato! Ristorante interno con ottimi piatti ma disorganizzato nel servire i clienti. Personale del camping gentile. Buono per chi vuole trascorrere le proprie vacanze con il cane. Occhio alla strada davanti al campeggio, le macchine sfrecciano e non rispettano i pedoni!!!

• 6Eetgelegenheden
  • 3marion26-07-2015

Zeer slechte ervaring

We waren hier met onze 2 kinderen. De caravan was ingespoten met insectiside tegen de mieren. Caravan had waterschade, spinnen en was van bovenaf afgetaped. Geen potten en pannen aanwezig en een half bestek. De geur van de insectiside hebben we helaas 2 nachten ingeademd voordat we konden vertrekken. Achteraf snapten we waarom de medewerkster van de camping de caravan niet inwilde om mee te kijken naar de spinnen. Zwembad was groen en niet het mooie blauw van de foto's. Na 2 nachten hebben we de camping verlaten.

• 8Eetgelegenheden
  • 1Liane Meyer25-08-2013

Nie wieder

Lage noch akzeptabel da nähe Fährhafen. Sehr laut, Strasse, Bahnlinie, Animation sehr störend. Stellplätz sehr klein. Für mittelgrosse Wohnwagen/ -mobile nicht geeignet. Wir mussten einen Luxusstellplatz (da normale Plätze anscheinend nur für Zelte geeignet sind) nehmen, dieser kostete für eine Nacht 83 € (3 Erw. 1 K.). Sanitäranlagen spotteten jeglicher Beschreibung. In dieser Preisklasse erwarte ich eigentlich das Toiletten/ Duschen gereinigt werden. Zu guter letzt die Damen an der Rezeption waren sehr freundlich und hilfsbereit.

• 2Eetgelegenheden

Paolo Peverini - Responsabile Marketing, Responsabile Marketing, 20-05-2016

Dear customer, we inform you that in July 2015 the hotel is under new management, introducing many structural changes throughout the campsite as... a sports field, wifi throughout the area, arrangement of public toilets, cleaning of all common areas including the resurfacing of all internal roads. Please, if you were here, giving us confidence again and see actual improvements. Kind regards

• 5aeh10-08-2013

Het uitzicht is prachtig, verder zeer matig/slecht

Toch aangetrokken door de mooi plekken met uitzicht op zee en eigen terras. Dit is ook meteen een van de weinig positieve punten. De plekken, voor met onze camper van 7 meter, zeer klein, prijzen veel te hoog, toiletten voorzieningen oud en zeer matig schoon, betalen voor douche (dit icm met de prijs echt belachelijk), klein te druk zwembad. Restaurant terras buiten is wel aardig, nooit zon vieze tiramisu gegeten. Livorno is zo ver weg dat je een auto moet hebben, wij hebben het met de fiets gedaan maar was te heet en te ver.. Kortom nooit meer, wat zijn Italianen toch vaak vies....

• 5Eetgelegenheden

Paolo Peverini - Marketing Manager, Responsabile Marketing, 20-05-2016

• 5Ines02-08-2013

Voor alles extra betalen

We boekten voor redelijk veel geld een huisje, maar bleken op deze camping nog extra te moeten betalen voor: bedlinnen, ligstoel en parasol op het strand (15 E per dag 2 stoele en parasol), ligstoel bij het zwembad (5 e per dag), voor Wifi, verplichte badmuts, parkeren van 2e auto (10 euro per dag), de pingpongtafel, en de aqua-spinning. Onverwachts en best veel geld. Huisjes staan verder idioot dicht op elkaar; blinde muur 1 meter voor je neus! En treinlawaai (spoor loopt direct langs de camping). En veel last van je buren die érg dichtbij je wonen...

• 8Eetgelegenheden

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiene

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar