Tijdelijk €25 aanbetaling

Villa La Reggia

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Villa La Reggia voor je op een rij gezet:

6.9VoldoendeScore uit 10 reviews

6.9VoldoendeScore uit 10 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Bubbelbad
  • Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

10 Reviews over Villa La Reggia

• 3h.meesters11-03-2010

Nooit meer, echt slecht

Ik ben niet kieskeurig maar dit is echt een vreselijk hotel. Een grote bende...maar dat kan je al op de foto's zien.

Er zijn echt wel veel betere hotels te krijgen.....en het eten is gewoonweg verschrikkelijk.

Maar je kan als je een auto bij hebt in het prachtige lucca heerlijk eten.

• 9Bart13-08-2009

zeer goed hotel

Wij zijn in augustus een week in het hotel geweest en dat is ons zeer goed bevallen. Grote kamers, behulpzaam en vriendelijk personeel, 24 uurs receptie, heerlijke tuin met grote ligweide en schoon zwembad. Heerlijk om uit te rusten: van herrie bij de feesten in de tent hebben wij niets gehoord. Het eten is erg goed, goed ontbijt en ruime keuze voor avondeten.

De beperkte minpunten: - in Altopascio is niet veel te doen, je hebt dus wel een auto nodig om Pisa, Lucca, Firenze, Sienna, Pistoia etc te bereiken. - relatief klein zwembad

maar al met al een aanrader.

• 7Jeroen02-08-2009

Niet bijzonder zeker geen 4 sterren.

Hotel ziet er niet slecht uit,maar 4 sterren is het zeker niet.(eerder 2) Er zijn zeer regelmatig feesten in de tent geplaatst naast het hotel dus veel "herrie". Eten is ronduit slecht zowel ontbijt als diner. Je kan erg goed over de prijs onderhandelen dus boek zeker niet via een reisorganisatie. Hotel ligt naast industrieterrein maar wel op een gunstige locatie om stedan als Lucca,Pisa te bereiken. Er zijn zeker betere hotels te vinden.

• 6Riedi en Tom03-06-2009

Geen aanrader

Vanaf 12 mei 2009 3 nachten in dit zgn. hotel doorgebracht(HP).Kleine kamer,geen zitje, 1 houten stoel.Ontbijtbuffet: zorg dat je heel vroeg bent anders is het op, wordt niet aangevuld.Dinerbuffet: alles koud, behalve een paste die warm op de buffettafel gezet wordt maar uiteraard heel snel koud is, ook hier: zorg dat je er supersnel bij bent.En ...Niemand spreekt Engels!

• 8Carlo05-08-2008

mooie uitvalsbasis voor bezoek steden toscane

Vanaf 22 juli 8 nachten in dit hotel verbleven. Van gehorigheid en herrie totaal geen last. Eten in restaurant was erg goed, mooie wijnen en behulpzaam personeel, dat inderdaad niet heel goed engels sprak maar we zijn natuurlijk ook in Italie! vind hotel zeker een aanrader!

• 8Nathalie27-07-2008

Super leuk, klein zwembad, aardig personeel

We zijn net met 2 volwassenen en 1 kind (4 jaar) 5 nachten hier geweest. Het was geweldig, eten is heel goed, bediening is prima. Alleen zijn de kamers wat klein. Maar het was heel schoon, elke dag schone handdoeken en geluidsoverlast hebben we niets van gemerkt. En Italianen zijn nu eenmaal wat chaotisch.. Qua ligging is het hotel super, want strand is dichtbij (Viareggio is aanrader!), Luca, Pisa en Florence zijn ook heel goed bereikbaar met de auto. Ik vind het een aanrader.

• 8Simons/den Brave26-10-2007

Prima hotel waar veel zakenmensen komen en uitstekende uitvalswegen naar andere stedenWij zijn er een weekje geweest[begin oktober 2007]en hebben het als een keurig Hotel ervaren.Bediening van het restaurant doet zijn/haar best om de mensen te begrijpen en de manager van het hotel spreekt engels,zo ook de receptioniste.Het restaurant heeft een kleine kaart maar het eten is van prima kwaliteit.Wel mag het hotel wat aan het ontbijt doen want er is bv alleen maar witbrood,1 soort kaas en 2 soorten vleeswaren[die helaas niet afgedekt waren]en zoetwaren.Dit zou wat variatie kunnen hebben.Wij waren er voor zaken en komen zeer zeker terug naar dit hotel.De prijs/kwaliteit is prima.Ruime parkeerplaats die met camera bewaakt worden.Het zwembad is niet erg groot en had voor zo'n hotel wel iets groter gemogen.

grt van Tim en Jose uit Almere

• 9Juliebulleke02-10-2007

Spikplinternieuwe gebouwen, in verhouding een klein zwembad. Het avondeten : een verhaal apart ! Chaos alom , vooral de eerste dagen (week-end), Aangezien het eten heel lekker is (+ grote porties), komen er veel mensen uit de buurt eten. De bediening (Uitsluitend It.) liep wat in het honderd. We kregen een paar keer een verkeerde schotel en na 4 dagen wist de ober die ons elke avond bediende nog steeds niet dat we half-pension hadden.Het zwembed werd vanaf maandag niet meer onderhouden : gevolg kikker en andere bewoners erin , terwijl de kids bij 28gr. echt wilden zwemmen !Dit werd na aandringen wel opgelost.We kregen de indruk dat iedereen maar wat aanmodderde en er het beste van probeerde te maken. De ligging daarentegen is perfect om heeeeeel veel steden +kust+cultuur+...mee te pikken.Onze familiekamer was helemaal niet gehorig.

• 6Fred en Lucille15-09-2007

We hebben de fout gemaakt om 2 weken LO in dit hotel te boeken. We werden in eertse instantie in een van de kamers aan de achterzijde van het hotel geplaatst. Deze vonden we echt klein, geen balkon. Na een week kregen we een van de 3 bovenste kamers met balkon en uizicht op het zwembad. Deze kamer was duidelijk groter en prettiger. Veel geluidoverlast van o.a. de TV in de ontbijtruimte, de keiharde muziek bij de poolbar en regelmatig feesten en diners in het restauant. Hotel is zeer gehorig vooral door de schuivende stoelen in het restaurant. Geen aanrader voor rust zoekers. Hotel service was goed, maar in het restaurant vonden we de bediening slecht. Verder vonden we het jammer dat men nauwlijks engels sprak ook bij de receptie was dat matig.

• 5Twee reizigers02-07-2007

Prachtig (nieuw) gebouw met uitstekend restaurent. Helaas is de combinatie restaurant/hotel helemaal verkeerd. Tot diep in de nacht eters die constant tafels en stoelen verschuiven. Aangezien het hele gebouw van steen is en nergens tapijt ligt, klinkt elke beweging alsof dat naast je bed is. Na een vermoeiende dag van kerken en musea bezichtigen is het slapen hier een probleem. Korte nachtjes omdat de hele 'club' om 8 uur 's-morgens al weer begint met herrie maken. Jammer van dit geheel. Zeker geen aanrader !!!

Hotel Villa La Reggia info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    64 Via di Biagioni 64, 55011