Bed and Breakfast Locanda Il Fornello

Bed and Breakfast Locanda Il Fornellostersterster

9.2Fenomenaal

Italië, Toscane, Altopascio

9.2Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Locanda Il Fornello voor je op een rij gezet:

BedAndBreakfast info

• Kinderopvang
Meer bedandbreakfast info
Tonen op kaart

25 reviews over Bed and Breakfast Locanda Il Fornello

• 10John23-07-2017

Uitstekende B&B met fantastische beheerders!

Dit was ons eerste verblijf voor helaas maar drie nachten. Wat een geweldige locatie en beheerders. Zeer vriendelijk en behulpzaam. Er waren voor ons twee kamers gereserveerd, wij hadden de kamer genaamd Gorbezaolo, deze heeft één grote slaapkamer met twee eenpersoons bedden en één tweepersoons bed, aparte badkamer en ruime toegangsgang. Onze zoon had een aparte kamer (Privato) en deze was ook zeer ruim en sfeervol ingericht. Alles was goed schoongemaakt. Wij hebben geen tijd gehad voor het zwembad, maar dit zag er van afstand goed uit. De ligging is ideaal voor uitstapjes en je kunt je auto goed en veilig parkeren. Ten slotte hebben wij ook een wijnproeverij gehad van de wijn uit de bijbehorende wijngaard. Zowel de witte als de rode wijnen waren zo heerlijk dat het niet bij een proeverij is gebleven. Het restaurant op hetzelfde terrein is ook prima, zie onze recensie hierover. Kortom, Locanda Il Fornello, een aanrader voor iedereen!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 8Gezin19-08-2016

Heerlijk relaxen

Vriendelijke gastheren. Uitestekende kamers. Alleen jammer dat er geen airco was. Prima ontbijt en uitstekend restaurant op het terrein. Leuk zwembad.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 9meetsma02-06-2016

gelukkig alles goed in orde

Het is een prachtige plek tussen de wijnvelden, ruime kamers heerlijk zwembad. wij zijn blij dat de huiseigenaar het achterstallig onderhoud heeft gemaakt en wensen de nieuwe uitbaters de komende jaren veel succes en plezier toe in deze B&B die wij helaas moesten verlaten omdat we geen stroom meer hadden en een gaslek in de tuin hadden wat de huiseigenaar niet wilde verhelpen.

Gereisd met partner in mei 2015

• 8schippers02-05-2015

heel sfeervolle B&B

Sfeervol onderkomen met mooie kamers en vriendelijk echtpaar dat deze B&B runt. Mooie tuin. Goed bereikbaar.Het wijnarrangement is een aanrader.

Gereisd met partner in april 2015

• 9Rob Cremers28-07-2014

Gastvrij en persoonlijk...

Voor een verblijf in de regio rond Lucca en Pisa is dit een uitstekende verblijfplaats. Kleinschalig (zes kamers), met persoonlijke aandacht, heerlijk ontbijt op het terras en in een prachtige omgeving.

Gereisd met partner in januari 2014

• 10syllie01-07-2014

Geweldig, gastvrij,schoon, prachtige omgeving.

Locando Il Fornello geweldige plek om van daaruit Toscane te verkennen. B&B in een woord geweldig.

Gereisd met partner in juli 2014

• 10Marcel en mariska17-09-2013

Liefdevol plekje

Wij hebben zes nachten doorgebracht in dit heerlijke bed en breakfast. De eigenaren Luigi, Cyntzia en Lucca zijn ontzettend liefdevol en behulpzaam. Wij hebben Toscane ontdekt met de trein wat vanuit hier prima te doen is. Je kunt of naar het station lopen en anders gaven de eigenaren ons wel een lift. Montecarlo, Montecatini, Lucca , Florence en Pisa zijn goed te bereiken. Kamers zijn superschoon, douche wel wat klein maar wel prima. Het restaurant wat er bij hoort serveert prima eten. Wij hadden een prachtig uitzicht over de wijngaarden. Al met al een heerlijk verblijf gehad!

Gereisd met partner in september 2013

• 9Petra Kanters14-08-2013

Charmant

Kleinschalig hotelletje vlakbij Lucca ( 20 min rijden). Is ons heel goed bevallen. Wij verbleven er 3 nachten. De kamer was ruim, lekker bed. Vriendelijke mensen. Het zwembadje is heerlijk, letterlijk tussen de wijnranken en olijfbomen. Tips voor verbetering: airco in de kamer en een wat grotere douchecabine.

Gereisd met partner in augustus 2013

• 9Claud13-07-2013

La dolce vita...

We zijn terug van een weekje Toscane en hebben dit doorgebracht in het appartement van Il Fornello. Het is een charmante locatie, waar een optimale sfeer heerst. De huidige italiaanse eigenaren, Cinzia, Pier Luigi en Luca doen alle 3 hun uiterste best je in de watten te leggen. Wij waren er met een zoontje (4) en een dochtertje (11 weken): bijvoorbeeld voor het zoontje werd alle speelgoed uitgehaald en voor ons dochtertje was de wieg bij oma van zolder gehaald (maar daarnaast ook nog een babybedje). Ze zijn behulpzaam, vriendelijk en vullen elkaar optimaal aan. Locanda Il Fornello is tevens perfect gelegen: Lucca +/- 15 km, Montecatini +/- 10km, Collodi (parco di pinnochio) +/- 5km, Florence en Pisa +/-70km. Het treinstation naar de bekende plaatsen is gelegen in San Salvator, ongeveer 2km van Il Fornello, waardoor autohuur niet noodzakelijk is. Wij gaan er zeker nog eens terug om weer de optimale Italiaanse Toscaanse sfeer te proeven!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 10Senne10-06-2013

perfect

kamers perfect in orde, alleen geen koelkast. service echt 200% ok!!! vlot engels gesproken door ALLE personeel, restaurant vlakbij met geweldig lekker eten.

I recommend this B&B to everyone!

Gereisd met partner in juni 2013

5 tips over Bed and Breakfast Locanda Il Fornello

• Claud, 13-07-2013

Het restaurant erbij is ook een aanrader: optimale prijs/kwaliteit verhouding met klantvriendelijke eigenaar en personeel. Maar bestel ook eens een pizza uit het dorp!

• Marcel en mariska, 17-09-2013

Montecarlo is erg leuk om even naar toe te gaan. Het bij behorende zwembad is heerlijk

• W. Mudde, 27-07-2012

Echt een aanrader als je Lucca, Pisa en/of Florence wilt bezoeken.

0 vragen over Bed and Breakfast Locanda Il Fornello

Bed and Breakfast Locanda Il Fornello info

• Aantal sterrenstersterster
    • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
    • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Verwarmd

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming, Ventilator
    • Huishoudelijke apparatuurStrijkijzer, TV

• Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken, Paardrijden