Toscane

We hebben een aantal aanbieders voor Toscane voor je op een rij gezet:

accommodaties Toscane met all inclusive

We hebben een aantal aanbieders voor Toscane voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Toscane

Goed, maar erg aan renovatie toe.

Bertan,
    9-6-2018

Oude stijl, dus veel slijtage te zien. Service en eten redelijk. Al met al toch fijn verblijf gehad.

Gereisd met partner in Fri Sep 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Goed!

Marja,
    13-1-2018

Upgrade naar betere kamer, mooi balkon, bovenin. Uitgebreid ontbijt, maar elke dag hetzelfde. Personeel attend en behulpzaam, informatie gevend (goede tips voor uitstapjes).

Gereisd met partner in Thu Sep 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Een sfeervol kleinschalig appartementencomplex

Jane Trampe,
    17-8-2017

Een uitstekende plek voor een vakantie in Toscane. Centraal gelegen in Toscane, op een heuvel, even buiten het plaatsje Colle di Val d'Elsa, niet ver van Siena, San Gimignano en Volterra. Het zwembad is overal ca 1.50 m diep. De airco werkt perfect. Ons appartement had een heerlijk terras, twee slaapkamers, een huiskamer, een goede keuken en een prima douche.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Prima hotel

GieNot,
    18-8-2016

Wij (2 pers, 51 en 53 jaar) waren hier van 8-8-2016 t/m 15-8-2016 obv halfpension. Het ontbijtbuffet en het diner zijn prima, voor elk wat wils. Het diner is zelfs 4 gangen (voorafje, klein hoofdgerecht, het echte hoofdgerecht en het het dessert). De kamers zijn groot en schoon, elke dag keurig schoongemaakt, prima airco op de kamer, schone badkamer, grote handdoeken, prachtig schoon en groot zwembad. Handdoeken service bij het zwembad waardoor het bedje-reserveren-ritueel niet van toepassing was. Was alles dan Ok? Nee, dat vonden wij niet. Forte dei Marmie wordt ook wel het Cannes van Italie genoemd, maw. het is daar peperduur. Een 0.3 l biertje: 5 euro, glas wijn: 5 euro, fles water: 4 euro, consumptie minibar: minimaal 4 euro. Behoorlijk aan de prijs dus. Bovendien is de ligging van het hotel dusdanig dat je zeker fietsen nodig hebt (8 euro voor 24 uur) om naar het strand te komen. En aangekomen aan het strand merk je dat alle stranden in het bezit zijn van een hotel of iets dergelijks waardoor er rustig 35 euro gevraagd wordt voor twee bedjes en een parasol. Er is overigens een entree vrij en groot strand als je plm. 5 km naar het noorden fietst (tegenover het Luna park) en dat strand viel qua drukte heel erg mee. Wij hebben een prima vakantie gehad in hotel Una, bedenk wel dat er voor de allerkleinsten onder ons buiten het zwembad niets te doen is qua animatie. Doe je voordeel met deze review.

Gereisd met partner in Mon Aug 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Zwanenburg,
    6-8-2016

Het is een zeer schone en mooie accommodatie. Ruim opgezet in verhouding tot het aantal gasten. Zowel de kamers en de appartementen zijn super. Mooie grote groene goed onderhouden tuin waar genoeg plek is voor privacy rondom het zwembad. Ontbijt is prima verzorgd. Kamer worden goed schoongemaakt. De eigenaren, Italiaanse familie zijn zeer vriendelijk en sturen je naar goede locale restaurants. In de omgeving is genoeg te doen en mooi strand op 20 minuten lopen of 5 minuten met de auto. Supermarkt op 5 minuten afstand met de auto.

Gereisd met jonge kinderen in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)