Appartement
Appartement Poggio Olivo

We hebben een aantal aanbieders voor Poggio Olivo voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Poggio Olivo in het Nederlands

prachtig appartement met fantastisch uitzicht

Astrid
1-10-2012

Ruim appartement, schoon, opgemaakte bedden bij aankomst. prachtig uitzicht over het toscaanse landschap. Montepulciano en veel andere leuke plaatsjes op redelijke afstand. Met de trein naar Rome in 1:15.De bakker komt 6 dagen in de week voorrijden. Vriendelijke mensen bij de receptie.

Gereisd Met vrienden in Sat Sep 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

Nog geen informatie beschikbaar over Appartement Poggio Olivo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Poggio Olivo in Acquaviva , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Poggio Olivo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.