Hotel Excelsior

8,1

1 review over Hotel Excelsior in het Nederlands

Met vrienden

Albergo Excelsior is een bijzonder hotel. De hoge plafonds en de inrichting ademen de sfeer van een oude abdij. De eigenaren van Albergo Excelsior zijn een ouder echtpaar. Zij worden ondersteund door enkele zonderlingen, type eeuwige vrijgezel. Allen zijn heel correct en beleefd. Helaas spreekt niemand een woord over de grens, dus neem een woordenboek mee. Het eten is goed en wordt netjes uitgeserveerd, dus 's avonds geen grote buffetten. De kamers zijn ouderwets ingericht, wat goed past in het geheel. Dit geldt ook voor de badkamers, die net zulke hoge plafonds hebben als de kamers. Verwacht geen luxe, wel degelijkheid. De lounge is warm en gezellig ingericht. De skiliften van Abetone zijn te voet bereikbaar, maar sommige gasten geven de voorkeur aan de auto. Daarmee ben je sneller in het hoofdskigebied. Parkeren is niet gemakkelijk, het hotel beschikt maar over een paar eigen parkeerplaatsen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Excelsior in Abetone, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Excelsior zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.