Vakantiehuis Casa Mezzavia

0Tonen op kaart

5 Reviews over Casa Mezzavia

• 10franklin31-08-2011

fantastische plek

het is daar echt geweldig ik wil het aan iedereen aanraden

• 7Tessy16-05-2010

Prachtige plek, wel ver van bewoonde wereld

Een schattig huisje met een prachtige grote tuin. Het huis zelf is helaas niet zo schoon. De vloer hebben we zelf maar gedweild..... Er lopen katten rondom het huis die erg genieten van aandacht. Toen wij er waren kreeg één van de katten kittens, prachtig. We mochten de kittens ook rustig aaien van moeder kat. Jammer dat je wel alles met de auto moet doen.

• 5hao06-01-2009

Nog een keertje

de tijd vliegt echt voorbij als je hier bent. Een zeer mooie plek met een goede atmosfeer. Zekere een aanraden als je van zelfstandig op vakantie gaan houd.

• 8Annelies van Velzen18-03-2008

Voor de 2e keer dit huis gehuurd in mei 2007. Het is een waar paradijsje en voor Ital. begrippen heel betaalbaar in voor en naseizoen. Groot zwembad, prachtig gelegen in een enorme tuin. Inmiddels had er een verbouwing plaatsgevonden waardoor er ruimte gemaakt was voor een 2e slaapkamer. Daarom durfden we vrienden uit te nodigen in de 2e week van ons verblijf. Maar, deze kamer bleek geen raam te hebben. De ruimte wordt afgesloten met een schuifdeur naar de hal en de kamer die in open verbinding staan. ´s Nachts wil je natuurlijk niet met gesloten deur slapen, veel te benauwd. De slaapbank in de kamer is ongeschikt om op te slapen. Zelfs lang zitten geeft problemen. Verder een zeer aangenaam huis voor langer verblijf. Aardige eigenaren die dagelijks het onderhoud doen van tuin, zwembad en dieren. Honden, een paard in een uiterste hoek van het terrein zonder zicht of last.

• 9Scheerlinckx28-05-2006

prachtig huisje met een idyllische ligging en zeer veel privacy. Een groot privé-zwembad en grote tuin. Supermarkt en stadje op 2 à 3 km. Zeer gunstige prijs-kwaliteitverhouding. We keren volgend jaar zeker terug. Eigenaars onderhouden in de (vroege) ochtend de tuin en het zwembad, echter zonder de privacy te storen.

Vakantiehuis Casa Mezzavia info

Veilig betalen met