Toscane

6.542

vakanties Toscane

We hebben een aantal aanbieders voor Toscane voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Toscane

Mooie camping, veel vermaak voor jonge kinderen

Laura,
    17-1-2019

Mooie grote camping. Mooi ruim zwembad met veel vermaak voor jongere kinderen. Er is veel te doen op de camping. In de directe omgeving is minder te doen. San Vincenzo is niet heel boeiend. Half uurtje het binnenland zijn mooie pittoreske dorpjes waar je gezellig wat kunt gaan eten.

Bijna alle straatjes op de camping zijn mooi bestraat. Helaas de onze niet, kinderen konden lekker op het zand spelen maar waren wel helemaal zwart iedere keer.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Fijne vacantie gevierd.

M vollenberg,
    15-1-2019

Mooie camping, veel verschillende accomodaties, veel vertier, flinke hoogteverschillen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018
    Carolina, reservation & sales manager , 21-1-2019

Dear guest,

thank you for sharing your feedback with us. We are very pleased to hear you enjoyed your staying at the Norcenni Girasole Village. We wish you all the best in the hope to see you back.

Kind regards,

Carolina

Aanrader

Miranda,
    15-1-2019

Een hele gezellige clamping met voornamelijk Nederlanders. Voor de kinderen heel fijn want ze hebben zo aanspraak en kunnen ook met de animatie of bij de bar in het Nederlands communiceren. Wij verbleven in een lodgetent. Deze was wat gedateerd qua uitstraling, maar verder helemaal prima en op loop afstand van het zwembad. Wij zijn hier 2x keer geweest (iets wat we normaal eigenlijk niet doen) en kunnen het echt aanbevelen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Een échte aanrader voor elke kampeerder.

Geo & Wilma Janssens,
    13-1-2019

Er gaat een stijle weg naar de camping. Hou daar rekening mee. Maar zelfs met onze 1.0 motor met bagagewagen lukt het! En we gaan dit jaar weer. Het is kortweg een heerlijke camping met voor elk wat wils. Het restaurant is ook een échte aanrader.

Gereisd met partner in mei 2018

Geweldig

Willemijn,
    9-1-2019

Prachtige camping met geweldige zwembaden. Wel af en toe pittig klimmen richting het zwembad, vooral met kleine kinderen en veel spullen..... heerlijk gegeten en dichtbij mooie plaatsen in toscane. Een aanrader dus

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017
    Carolina, reservation & sales manager , 15-1-2019

Dear Willelmjin,

thank you for sharing your feddback with us. We are please to hear that you liked staying with us. Therefor we hope to see you back here at Norcenni Girasole Village.

Kind regards,

Carolina