Hotel Aura

Kleine hotelsWeer vandaag16°11°
Hotel Aura

We hebben een aantal aanbieders voor Aura voor je op een rij gezet:

Laatste review

Heerlijke vakantie

Marjolein Mees,
1-7-2009

Hotel Aura ligt precies onder de Vulkaan en is in Eolische stijl gebouwd. Het eiland is klein maar er zijn toch nog vele dingen te doen. Het is bekend voor zijn "fanghi", zwavel dat uit de grond opborrelt in zee maar ook in een soort poel, waar alle mensen tot hun nek inzitten. Het is gezond voor huid aandoeningen maar ook artrose en mensen met problemen in de luchtwegen. Het strand is compleet zwart.

Iedere dag kan men tochtjes maken met vissers die je de kustten van de eilanden laten zien. Al met al een leuke vakantie.

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Airco
Parkeren mogelijk

1 review over Hotel Aura in het Nederlands

Heerlijke vakantie

Marjolein Mees
1-7-2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aura in Vulcano, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aura zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.