Hotel Villa Sant Andrea

Hotel Villa Sant Andrea

Airport hotel, Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag29°22°

1 review over Hotel Villa Sant Andrea in het Nederlands

Goed overnachtingsplaats voor bezoek aan Erice

Joosen
1-8-2011

Pas 's nachts aangekomen. Grote kamer. Het ontbijt valt tegen. Wel een mooie overdekte veranda waar 's zomers ontbeten kan worden.

Gereisd Met partner in januari 2011

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinRecreatieruimte, Tuin
  • Overige servicesKluis

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Villa Sant Andrea in Valderice, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Villa Sant Andrea zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.