Kleine hotelsWeer vandaag25°16°
6,5

We hebben een aantal aanbieders voor Parco Degli Aromi Resort e Benessere voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Parco Degli Aromi Resort e Benessere in het Nederlands

Erg duur uitkijkpunt!

peet123
28-6-2013

Nooit meer dus naar dit aan de buitenkant fraai uitziende hotel met zwembad met erg mooi uitzicht. Dat was het dan ook wat we kregen voor relatief veel geld. Geen kopje koffie was er te krijgen buiten het ontbijt, geen drankje aan het zwembad behalve uit je eigen koelkast. Design heet het, maar het was ongezellig goedkoop kaal, peuken in de jaccuzi, personeel niet aanwezig en geen vreemde taal sprekend. Kamers werden wel elke dag onderhouden. De kwaliteit prijs verhouding van het eten ver te zoeken. Advies ga een half uur verder rijden naar Erice voor gratis uitkijkpunt en gezellige terrasjes met goede koffie zoals het op Sicilië hoort.

Gereisd Met partner in Wed May 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fantastisch hotel

SeR
16-9-2012

Mooi, modern en nieuw hotel. Wij vonden het één van de mooiste van onze rondreis op Sicilië. Niet al te groot, lekker rustig en vriendelijk personeel. Het (avond)eten is er goed en de wijn ook! Het hotel is prachtig gelegen. Ook voor (kleine) kinderen geschikt. De kamers zijn erg mooi en modern en verzien van airco. Nadeel vonden wij wel dat wij geen bad hadden. Met een klein kind was dat handiger geweest. Ik weet overigens niet of er kamers zijn met ligbad. Maar zeker de moeite waard!!!

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2012

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesConcierge, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaHammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Parco Degli Aromi Resort e Benessere in Valderice, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Parco Degli Aromi Resort e Benessere zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.