Hotel Baglio Santa Croce

ItaliëSiciliëValderice

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Baglio Santa Croce voor je op een rij gezet:

6.8VoldoendeScore uit 5 reviews
+2/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

6.8VoldoendeScore uit 5 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

5 Reviews over Baglio Santa Croce

• 7JMM.vanden.berg08-07-2015

Een leuk hotel

Wij hebben geslapen in het nieuwe gedeelte. Een bedompte kamer waar het raam wel open kon maar er zat geen hor. Jammer dat er geen balkon/buitenZitje bij je kamer was. Airco op de kamer is niet heel goed. 'S nachts werden we wakker van de warmte want ze zetten de airco (op afstand) gewoon uit en om 5.00 uur 's morgens weer aan, heel jammer. Personeel kwam afstandelijk over. Ontbijt was prima met verse jus de orange. Een leuk zwembad met leuke plekjes om te liggen.

• 7Machteld Schoone23-06-2015

Mooie plek, helaas slechte keuken

Prachtige plek met mooie "verscholen" plekjes waar je heerlijk kunt zitten (en lekkere dingen eten die we zelf hadden gekocht in het dorp). Meewerkend personeel, erg aardig. Mooi restaurant maar helaas zeer slechte keuken; Risotto uit de magnetron, kant en klaar pizza's. Zo zonde want je kan er prachtig zitten. Ontbijt uitgebreid en ipv de koffie te drinken die er staat gewoon lekker koffie bij de bar bestellen. Zoveel lekkerder!

• 7Yvonne30-05-2015

Op het eerste gezicht geen agriturisme

Als je het terrein opkomt is het eerste wat je ziet een modern hotel. Helàas is het hotel uit zijn voegen gegroeid in het oude gebouw, maar daar hebben ze nog wel mooie kamers. In onze rondreis van touroperator was een standaard kamer geboekt en deze zitten uiteraard in het nieuwe gebouw. Deze kamers zijn niet groot, maar er is wel op elke kamer gratis wifi en een goede badkamer. Ontbijt was prima en het restaurant is uitmuntend! Heerlijke gerechten en ook veel lokale gerechten.

• 4Jolanda en Jan-Mathijs12-10-2010

Niet klantvriendelijk!

3 nachten verbleven i.v.m. rondreis Sicilië. Ambiance is niet verkeerd, maar alles behalve klantvriendelijk, zowel receptie als bediening. Hier hebben ze het werken niet uitgevonden en wordt je dus ook niet als gast behandeld. Drankje bij het zwembad, nee dat kan echt niet. Eten op tafel smijten is de gewoonste zaak van de wereld. De Pizzaria in het dorp "Franks Pizza" weet wel wat klantvriendelijkheid is en we hebben daar twee keer gegeten en nog lekker ook. Van mij mag Voight Travel deze accomodatie schrappen.

• 9paola iviglia kisner29-06-2005

Prachtig landelijk gelegen ex antieke boerderij met zwembad, zeer goede restaurant met panoramische uitzicht vanaf de bergen naar zee, die in de verte ligt. Gelegen in de provincie van Trapani vlakbij het hoger gelegen oud dorpje Erice. Niet voor feestgangers, wel voor wie van rust en stijl houdt.

Hotel Baglio Santa Croce info

• KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar