Aparthotel Triscina Mare

Hotel aan zee, Kinderhotel, Kleine hotelsWeer vandaag17°12°
Aparthotel Triscina Mare
9,5

Laatste review

In het voorjaar. We waren de eersten dus kregen we een kamer met zeezicht. Deze had wel uitzicht op zee, maar je keek eerst uit (circa 300 m.) op een warboel van lelijke daken en rommel van onafgebouwde vakantiewoningen. De inrichting was matig met een minimale keukenuitrusting. Harde bedden met slechts 1 smoezelige deken. Jammer, geen dekbedden en na een week mag je zelf verschonen. Vooral veel blaffende honden en een jankende hond direct naast je appartement. Het vriendelijke meisje van de receptie kon er helaas niets aan doen.Gelukkig hadden we oordopjes bij ons. De wifi was gratis en goed bij de receptie, maar er was niets te beleven. Het zwembad was armzalig en het strand van helemaal niets. Eens maar nooit meer.

Kenmerken
Animatie programma
Huisdieren toegestaan
Airco
Restaurant

2 reviews over Aparthotel Triscina Mare in het Nederlands

"Enorm saai, niets te beleven!"

Don-Leo
20-9-2016

Dit nooit meer !

Don Leo
19-5-2015

Redelijk appartement met balkon en uitzicht op zee. Inrichting zeer sober en keuken(bestek en pannen) minimaal. TV met plakband aan elkaar geplakt. Harde matrassen met smoezelige dekens. Vreselijk saaie omgeving, geen boulevard of ander vertier. Het eigen rest. en kleine zwembad was gesloten in het voorseizoen. De Supermarkt en het enige restaurant in de buurt is een lachertje. Zowel overdag als 's nachts veel blaffende honden (neem oordoppen mee!). Personeel is vriendelijk, en de wifi bij de receptie is goed. Kamers erg gehorig. De buren hoor je naar het toilet gaan en 's-nachts snurken. Niet echt leuk! Je kan niet zonder auto, want er is echt niets te doen. De kamers worden niet schoongemaakt en na een week mag je 1x de handdoeken en lakens zelf inruilen en zelf je bed opmaken. Maar goed, de prijs was redelijk gunstig voor die twee weken maar absoluut niet voor herhaling vatbaar!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Triscina Mare in Triscina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Triscina Mare zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.