Rustig hotel helaas slechte service

Review geschreven door Familie M

Rustig hotel helaas slechte service

Familie M,
9-8-2011

Hotel Terrenia is absoluut geen 4 sterren waard. Helaas is dienstverlening van eigenaren onvoldoende. Overdag geen eten en drinken verkrijgbaar, geen koelkast beschikbaar. Kamers ruim, schoon en mooi ingericht, echter bed kinderen slechts een slaapbank.

Zwembad prachtig gelegen in boomgaard, echter geen voorzieningen. Barruimte wordt als rommelhok gebruikt.

Hotel (rustig gelegen) ligt dicht bij winkels Trappitello. Giardini Naxos en Taormina op kleine afstand. Jammer dat eigenaren geen moeite willen doen. Ontbijt te eenvoudig voor 4 sterren, diner erg lekker en goed verzorgd.