Hotel Terrenia Country House

Hotel Terrenia Country House
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Terrenia Country House voor je op een rij gezet:

Laatste review

Prima plek

Manon,
28-10-2017

Wij hadden 2 kamers die met een gezamenlijk halletje met elkaar verbonden waren. Helemaal prima! De kamers waren schoon, ruim en de badkamers waren zeker in orde. Handdoeken, toiletpapier, föhn, het was er allemaal. Op de kamers verder nog voldoende kastruimte, TV en een koelkastje. Het ontbijt is in buffetvorm en voorziet in alles. Echt heerlijk! Het zwembad is mooi en lekker om af te koelen. Voldoende fijne ligbedden aanwezig. Het restaurant is goed, de kaart niet heel uitgebreid dus wij aten er niet elke dag. Ook een paar keer heerlijk gegeten bij het nabijgelegen restaurant Al Feudo. Wat we een beetje gemist hebben is een soort van gemeenschappelijke huiskamer waar je 's avonds lekker kan zitten, spelletje doen, etc. En een waterkoker op de kamer zou het echt afmaken. Verder zeker een aanrader om de omgeving te verkennen.

Kenmerken

28-10-2017

Heerlijk

venneker
20-8-2015

Wat een heerlijke bestemming, lekker rustig. Schitterdende omgeving. Landelijk gelegen, vlak bij het dorp Trappitello.

Het enige was dat de weg naar het hotel sávonds pikkedonker is

wat een teleurstelling

Fam. F.
17-9-2011

Wij hebben in juli 2011 een week in Agriturismo Terrenia verbleven. Op de foto's op internet lijkt alles prachtig. Helaas, het tegendeel is waar. Wij hadden 1 kamer met z'n vieren en deze was zeer klein en erg verouderd. Deze had een vide waarop een 2-persoonsbed stond. Maar de vide is te hoog voor het bereik van de airco, m.a.w. er komt daar geen koele lucht. Het was vreselijk warm. Naast het 2-persoonsbed stond een nachtkastje met leeslamp, maar er was geen stopcontact aanwezig. Slaapbank beneden versleten en zeer slechte vering. Er was geen kledingkast en ook geen koelkast in de kamer. Ook was er geen bar. Dit was een enorme afknapper want het was erg heet en in de agriturismo waar we een week eerder verbleven, was wel een koelkast aanwezig. Als je iets te drinken wilde moest je naar de supermarkt in het dorp, want het restaurant was overdag nooit open. Zwembad werd niet schoongemaakt

Rustig hotel helaas slechte service

Familie M
9-8-2011

Hotel Terrenia is absoluut geen 4 sterren waard. Helaas is dienstverlening van eigenaren onvoldoende. Overdag geen eten en drinken verkrijgbaar, geen koelkast beschikbaar. Kamers ruim, schoon en mooi ingericht, echter bed kinderen slechts een slaapbank.

Zwembad prachtig gelegen in boomgaard, echter geen voorzieningen. Barruimte wordt als rommelhok gebruikt.

Hotel (rustig gelegen) ligt dicht bij winkels Trappitello. Giardini Naxos en Taormina op kleine afstand. Jammer dat eigenaren geen moeite willen doen. Ontbijt te eenvoudig voor 4 sterren, diner erg lekker en goed verzorgd.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Terrenia Country House in Trappitello, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Terrenia Country House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.